53: Stvoritelia Sity

151 15 1
                                    

,,Sita je skupinka svetov, medzi ktorými sa dá prechádzať. No Hewa, Dunia, Gingharian, Maji, Taur a Valdra nie sú jediné svety, ktoré existujú. Alebo teda určite existuje minimálne jeden svet okrem týchto šiestich. No to nemám ako vedieť. Na tom mne neznámom mieste sa zišli šiesti mocní mágovia.

Ich moc sa od tej našej líši. Neexistujú u nich jednotlivé umenia, jednoducho pomocou svojej moci vedia tvoriť. Zhodli sa však, že miesto, v ktorom žili nie je až také krásne ako by chceli.

Spojili svoje sily a vytvorili Situ. Šesticu svetov, ktoré sú medzi sebou prepojené portálmi. Dohodli sa, že v každom jednom svete bude vládnuť niekto iný.

Casheen zasadol na trón v Maji, stvoril doň morských ľudí. Keďže sám bol obojživelný tvor, nemal problém žiť aj na súši aj vo vode. Videl som ho asi len raz v živote, vyzeral dosť strašidelne.

Andaer vládol v Taure, kde vytvoril elfov. Svoj ľud naučil veľké množstvo z toho, čo vie doteraz. Bol trpezlivý, pokojný a pevne spätý s prírodou. Elfovia si z jeho osobnosti zobrali veľa.

Remu vládol v Ginghariane, vytvoril nás, teda safijov. Dlhý čas bol mojím kráľom, viem teda povedať, že to bol krutý tyran. Nikto ho nemal veľmi v láske.

Ariadne dostala Valdru, v tom čase tu ešte nežili démoni. Stvorila skupinu bojovníčok Noitas, ktoré vedeli vytvárať dočasné portály. Mali štyri ruky a hlavy zdobené rohmi, boli to krásne a majestátne stvorenia. Ariadne im vládla veľmi dobre.

Ava sa realizovala v Hewe, vo svete magických stvorení. Bola to veľmi šikovná stvoriteľka, podarilo sa jej oživiť množstvo mocných tvorov. Napríklad alátov, lesné bludičky, či víly moaga. Obrovský priestor toho sveta však prepožičala aj ľuďom, nejakým zázrakom sa jej podarilo medzi jednotlivými skupinami držať mier. Ava bola neskutočne krásna. Bola nespútaná, magická a tajomná ako jej svet.

Napokon tu bola Rhenia. Vytvorila veľký svet, v ktorom žili len ľudia. Pred mágiou mala rešpekt. Poznal som ju osobne, náhoda z nás spravila celkom dobrých priateľov.

Tak mal každý jeden zo šiestich svetov mocného vládcu, vlastného stvoriteľa. Podarilo sa im držať všetky svety pod kontrolou takmer dvetisíc rokov. To je naozaj úctyhodné, keďže mnoho stvorení sa pokúsilo prebrať moc nad Sitou.

Potom však na scénu prišla Luna. Odmietala žiť v krutovláde stvoriteľa Remua, podarilo sa jej ho zabiť. Vyburcovala všetkých safijov, vzbudila v nich túžbu po moci. Nasľubovala im všeličo, no je pravda, že väčšinu z toho potom splnila. Prebrali sme teda plnú moc nad Gingharianom a sľúbili sme jej našu vernosť. Všetci vrátane mňa sa jej klaňali. Kiežby som vtedy bol tušil do čoho sa púšťam.

Lune totiž povstanie v Ginghariane nestačilo. Chcela viac, chcela všetko. Nakazila nás svojou túžbou po moci, všetci sme ju chceli nasledovať. Prišli sme do Tauru, kde sa nám podarilo zabiť Andaera. Upravili sme myšlienky všetkým elfom, aby boli vo vedomí, že to my sme ich stvoritelia. Že to my vládneme celej Site.

To isté sme spravili v Maji, zabili sme Casheena a potom zotročili mysle jeho poddaných.

Hewu nebolo ťažké zmanipulovať, Ava bola Lunina spojenkyňa, bola na jej strane. No najhoršia bola Valdra. Čarodejníčky Noitas boli extrémne ťažký súper. Ariadne sa nám odmietala poddať. Bojovali sme proti štvorrukým bojovníčkam, kým sme nezabili každú jednu z nich. No aj na nás to zanechalo stopy. Ostalo nás totiž asi len tristo. To by nebol až taký problém, keby nebolo Ariadne.

Pozbierala svoju moc a prekliala nás. Zobrala nám nesmrteľnosť, trest za to, že sme jej zničili svet, ktorý tak veľmi milovala. Okrem toho nás spravila neplodnými, čím nás odsúdila k vyhynutiu. Zo stvoriteľkinho žiaľu a nenávisti vznikli démoni, ktorí potom zabrali tento svet.

Dračie BojovníčkyWhere stories live. Discover now