51: Bitka monštier a mágie

142 16 2
                                    

Nasadím do tetivy ďalší šíp, prudko trhnem rukou a vystrelím na jedného z démonov, ktorí sa rozbehnú smerom k nám. Šíp sa mu zabodne presne do čela, vytryskne odtiaľ čierna krv. Pištoľ mu vypadne z ruky, jeho telo sa zrúti do piesku. Hneď vedľa neho dopadne ďalší, skolený Amyiným šípom. Predná línia démonov popadá pod spŕškou elfských šípov.

Naša pozemná armáda sa vydá vpred. Počujem Lunin krásny hlas ako sa nesie cez bojisko. Nie je ťažké ju nájsť, svieti ako hviezda. Strieborné brnenie, biely mohutný žrebec, a moc, ktorú je badať aj takto z diaľky.

Okolo nej sú samí safijovia, vytvárajú okolo nej ochrannú bariéru. Všimnem si Fuego s červenými vlasmi ako okolo seba šíri plamene. Fuerza svojou schopnosťou vytrháva démonom pištole z ruky, ovláda predsa kovy. Guerra bojuje s mečom, jej schopnosť sa v takomto otvorenom boji veľmi nedá využiť. Zbadám aj Ephiru, ktorá takisto sedí na koni, tvár ma zaslzenú

,,Jay!" okríkne ma Amy a ja sebou trhnem. Do tetivy nasadím ďalší zo šípov a strieľam ich jeden za druhým.

Ozvú sa výstrely zo zbraní, niekto zrejme vydal démonom rozkaz. Vedela som, že to bude zlé, no nečakala som, že až tak. V našej prednej línii sa vojaci začnú rútiť k zemi. Fuerza a zopár ďalších safijov sa snažia démonskú paľbu zastaviť, no proti takej novodobej zbrani je ťažké bojovať.

Pohľadom si premeriam bojisko, tentoraz však neprestanem strieľať z luku. V strede čiernej démonskej armády stojí Asianne a vykrikuje jedna radosť. Na pravom krídle to isté robí Nixie, na ľavom je zasa Charlotta.

,,Musíme sa zbaviť ich vodcov. Bez nich nebudú držať pozície," vyhlásim pevným hlasom.

,,Ako to chceš spraviť?" opýta sa elfka, takisto páli jeden šíp za druhým. Ja namierim zbraň rovno na Asianninu hlavu. Vystrelím a svojou schopnosťou šípi dodám rýchlosť a presnosť aj napriek veľkej vzdialenosti.

Asianne však odniekiaľ vytiahne štít a môj šíp sa zabodne do dreva. Temná elfka dvihne pohľad ku veži a čosi vykríkne. Možno to nebol až taký skvelý nápad ako sa zdal. K spodku našej veže sa nejako dostane démon a až neskoro si uvedomím čo nesie v rukách.

,,Amy skoč!" vykríknem a sama preleziem cez zábradlie. Elfka na mňa prekvapene vyvalí oči, no môj pohyb kopíruje. Skočíme dole presne vo chvíli, keď nám do chrbta narazí tlaková vlna. Rútime sa k zemi obrovskou rýchlosťou, no našťastie je blízko Ephira. Hneď po mojom výkriku sa premenila na draka, takže teraz nemá najmenší problém zachytiť nás. Zelená veľká laba ma položí na zem a v ďalšej chvíli už vedľa mňa stojí ryšavé dievča.

,,Je príliš nebezpečné premieňať sa. Trafili by ma," vysvetlí a dýkou bodne do nejakého neozbrojeného démona. Len prikývnem a pohľadom skontrolujem, či je Amy v poriadku. Drží sa za zašpicatené uši, ten výbuch jej zrejme nebol najpríjemnejší. Nachádzame sa kdesi uprostred našej armády, no je tu zopár zatúlaných démonov, ktorým sa podarilo prežiť. S Amy ich postrieľame šípmi v priebehu minúty.

,,Musíme ísť za Kate!" zvolá Ephira a zaženie sa ostrou dýkou.

,,Stále ma desí ako rovnako vyzerajú," zastoná Amy. Ona si teda naozaj vie nájsť vhodnú chvíľu na rozhovor.

Ja len strieľam šípy všade kam mi príde a pokúšam sa vyhýbať sa výstrelom, ktoré sa ozývajú všade naokolo.

,,Nevieme ani kam ju vzali," odpoviem Ephire a skrčím sa k zemi. Aspoň za niečo som tomu netvorovi vďačná. Naučil ma bojovať. Možno práve to bude príčinou jeho smrti.

,,Myslíte, že si ju nechali pre prípad, že by prehrali? Aby mohli vyjednávať za jej život?" opýta sa Ephira, v jej hlase je počuť strach. S Kate vyrastala, ani sa jej nečudujem, že sa o ňu bojí.

Dračie BojovníčkyWhere stories live. Discover now