1. Kim jesteś?

903 26 9
                                    

Mick : Jesteś córką właściciela Whisky a Go Go, pomagasz ojcu zarządzać lokalem. Zajmujesz się głównie organizowaniem sobotnich koncertów. Mimo ciężkich początków idzie ci coraz lepiej. Lubisz swoje zajęcie, dzięki zarabianym pieniądzom mogłaś wreszcie wyprowadzić się z domu. Jednak chciałabyś osiągnąć coś więcej, nie planujesz użerać się całe życie z kolejnymi bandami ćpunów i alkoholików. Nie wiesz tylko, co innego mogłabyś robić.

Vince : Studiujesz medycynę na UCLA, to twój drugi rok. Chcesz pomagać ludziom i w miarę godziwie zarabiać. Zdajesz sobie sprawę, że jesteś w trójce najlepszych osób na roku, lecz starasz się z tym za bardzo nie obnosić. Mieszkasz sama w kawalerce tuż przy kampusie. Imprezy średnio Cię interesują. Bardziej przejmujesz się egzaminami, niż upijaniem się na parkingu za supermarketem.

Tommy : Właśnie rozpoczynasz samodzielne życie, małymi krokami. Jesteś kelnerką w Denny's, pracującą na popołudniowej zmianie. Wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką z dzieciństwa dzielisz niewielkie mieszkanko przy Sunset Strip. Obie staracie się bawić najlepiej, jak tylko możecie. Nie za bardzo przejmujecie się swoją przyszłością, kochacie swoje życie takie, jakie jest.

Nikki : Jesteś córką Ozzy'ego Osbourne'a z jego małżeństwa z Thelmą. W przeciwieństwie do swojego rodzeństwa lubisz, spędzać czas z ojcem. Jego tryb życia bardziej Cię fascynuje, niż odstręcza. Świetnie dogadujesz się z Sharon, która jest bardziej twoją przyjaciółką i mentorką, niż macochą. Swoją przyszłość planujesz związać z branżą muzyczną, dlatego Sharon przyucza Cię do zostania równie dobrą managerką, co ona.


~~~~

Pierwszy rozdział za nami. Mam nadzieję, że ktoś to chociaż przeczyta i nie będzie miał ochoty umyć oczu wodą święconą 😅. Pls nie jedźcie po mnie za mocno w komentarzach, to moja pierwsza książka na watt. Oby przypadła Wam do gustu.


THE DIRT // MÖTLEY CRÜE PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz