Kiedy przed chwilą położył spać trójkę swoich opóźnionych dzieci. Usiadł na kanapie i już włączył telewizor, gdy usłyszał huk i histeryczne śmiechy tych idiotów.
Dokładnie tydzień przed waszym pierwszym spotkaniem. Życzenia się spełniają, Mick.
Kiedy streszcza Ci "niezwykle ważną" (według perkusisty) rozmowę z Tommy'm.
Kiedy jakiś typ przeszkadzał mu kulturalnie i w spokoju wymiatać na gitarze.
Kiedy rzuca "optymistycznymi" tekstami tuż przed waszym ślubem, jednak wszyscy wiedzą, że po prostu się denerwuje.
Kiedy poziom głupoty i zjebania na imprezie zaczyna dobijać do normy, więc trzeba się położyć.
Kiedy pierwszy raz szpanuje przed Tobą swoją nową fancy gitarą.
Kiedy pytasz go, czemu chłopaki znowu trafili do więzienia.
-Nie pamiętam, co się stało. Wszystko mi się rozmywa.
Wiedziałaś, że to nie do końca prawda i pewnie sam ich tam wpakował, by mieć choć chwilę spokoju.~~~~
Boże, wchodzę na wattpada i co widzę?! 1K wyświetleń!!! W NIECAŁY TYDZIEŃ OD ROZPOCZĘCIA TEJ KSIĄŻKI! O co chodzi?!
Dziękuję Wam bardzo 💖💗❤️ Nie ukrywam, fajnie że komuś podobają się moje wypociny. Jeżeli chcecie jakiegoś imagina, headcanons, albo macie pomysł na preferencje, to piszcie. Jesteście świetni, jeszcze raz dziękuję.