190.. Jak wygląda wasz związek i wspólne życie? (+ koniec)

439 14 11
                                    

Mick: Mieszkacie razem na odludziu, ciesząc się emeryturą i możliwością nicnierobienia na stare lata. Czasem wpadną do was chłopaki, najcześciej odwiedza was Willow, jakoś strasznie za wami tęskni. Ty i Mick jesteście jedną z tych par, która przede wszystkim jest swoimi przyjaciółmi, dlatego też nuda wam nie grozi.

Vince: Wciąż ze sobą jesteście, na dobre i na złe. Po opuszczeniu przez wasze latorośle rodzinnego gniazdka odczuwaliście pustkę, jednak przeszło wam po jakimś miesiącu. Można powiedzieć, że po wyprowadzce córek przeżywacie drugą młodość.

Tommy: Jesteście tak zżyci ze swoimi synami, że wciąż prawie u was mieszkają, mimo że już dawno oficjalnie się wyprowadzili. Dbacie o więzi rodzinne, co nie znaczy, że nie doceniacie czasu tylko dla siebie. Przez większość czasu i tak głównie leżycie obok siebie w łóżku i oglądacie telewizję. Lubicie też podróżować po świecie.

Nikki: Jesteście bardzo zajęci: on jako gwiazda, ty jako managerka gwiazdy. Nie narzekacie jednak, ponieważ kochacie to, co robicie. Ciągacie też za sobą dzieci, jeżeli chcą-po wychowaniu ich bardziej staracie się być bardziej ich przyjaciółmi, niż rodzicami. Dzięki swojemu stylowi życia jeszcze bardziej doceniacie wakacje.

~~~~
Jak pewnie wiecie, Wattpad ma limit: 200 części na książkę. W związku z tym, nie pozostaje mi nic innego, jak zakończenie tych preferencji. Dziękuję Wam bardzo za wszystkie wyświetlenia, gwiazdki i komentarze! 💗💗💗 Teraz pozostaje tylko jedno pytanie: czego chcecie? Żebym nigdy nie opuściła piwnicy pozbawionej dostępu do internetu? Dalszej części tych preferencji? Książki z imaginami lub headcanons? Ma to być w ogóle związane z Crüe i "The Dirt"? Może chcecie zobaczyć jakiś inny zespół?Koniecznie dajcie mi znać!Jeszcze raz, dziękuję wszystkim moim wspaniałym Czytelnikom (szczególnie cichociemnym anonom XD) za wsparcie i ciepłe przyjęcie mojego debiutu online (komentarze xxCrawlingxx i Lord_Iffy dają mi życie 💖). Uwielbiam Was normalnie.💙
Sei

THE DIRT // MÖTLEY CRÜE PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz