Mick: Zawsze wymykacie się z imprez na dach, lub w odosobnione miejsce, żeby pobyć trochę sami. Podczas Twojej przerwy na lunch wychodzicie do jakiejś cywilizowanej kawiarni. Kiedy siedzi z chłopakami w studio odwiedzasz go przynajmniej raz dziennie i przynosisz wszystkim jedzenie. Mick w wolnej chwili pomaga Ci w selekcjonowaniu zespołów na sobotnie koncerty w Whisky.
Vince: Dzielicie się absolutnie wszystkim, ciuchami, biżuterią, jedzeniem. Kiedy macie wolny dzień i chcecie zostać w domu oglądacie kreskówki, jedząc głównie płatki z mlekiem. Wyjadasz mu zielone kółka bo wiesz, że ich nie lubi. Zawsze wychodzicie tylko we dwoje, żeby kupić nowe ciuchy. Ty pomagasz mu z makijażem przed każdym koncertem, a on Tobie z układaniem włosów.
Tommy: Podczas wizyt w wesołym miasteczku musi wygrać Ci conajmniej jednego pluszaka, chodzicie na spotkania miłośników zwierząt. Lubicie także spacerować po okolicy, najlepiej w nocy. Po "hot, steamy night" wydurniacie się na potęgę, często też Tommy siada na podłodze przy łóżku, czasem włączacie telewizor, a Ty rzucasz mu żelki, które łapie w powietrzu.
Nikki: Jesteś obecna na każdym jego koncercie, nawet umierająca uciekłabyś ze szpitala. Ubierasz go na prawie każdą okazję, a on znajduje ciuchy Tobie. Pomagacie sobie nawzajem z układaniem włosów i tapetą. Za każdym razem, gdy Deana usiłuje się z nim skontaktować, każesz jej się odwalić w tak dyskretny sposób, że Nikki nawet nie wie o jej nagłych wizytach. W walentynki zamiast siedzieć w jakiejś eleganckiej restauracji, oglądacie horrory i straszycie siebie nawzajem.