Addig maradtunk kint, míg kinem tombolta magát és kinem adott magából mindent. Egyszer-kétszer én is célkeresztbe kerültem, de elkerültem a repülő darabokat. Végül vissza mentünk a többiekre, akik tűzet raktak és leültünk melléjük. Bellamy egy távolabbi sarokban maradt.
- Váltsuk egymást két fős őrségekben éjjel-nappal – javasolja Miller pasija.
- Nem rossz ötlet – ül le Markus is. – de itt biztonságba lennénk. A blokád túl közel van ahhoz, hogy Pike a nyomunkba eredjen
- Jó, de a blokád minket is véd?
- Amíg nem lépjük át a vonalat igen.
- Ezek földiek, azt hiszi betartják a szabályokat?
- Brayen, Pike téged is megakar ölni –magyarázza Miller. – De, ha kinyírjuk, haza mehetünk.
- Ha Pike eltűnik, akkor a blokád megszünik.
- Úgy van –ért egyet apa Harperrel. – Újra a 13.klán leszünk, az egyesség szerint.
- Az Lexával volt – találja meg a hibát Sincler.
- Miért mi van Lexával? – kapom fel a fejem a múlt idő hallatán.
- Halott – húzza el a száját. – És ha igaz, amit Bellamy mond, akkor honnan tudjuk, hogy az utódja is betartja.
- Majd kiderítjük – feleli egyszerűen Markus. Valamit fogat a fejében.
- Mi lesz Clarkkal – kérdi Miller. – Már nincs biztonságban Polisban.
- Meghozta a döntését – szólal fel O. – Most az a lényeg, hogy megöljük Pikeot.
- Oktávia jól mondja, ha vissza nyerjük a helyünket, a szövetségbe, Clark biztonságban lesz, de hogyan csináljuk?
Mielőtt gondolkodóba eshettünk volna, Monty hangja recseget fel a rádióba.
" Bellamy jelentkezz! Itt Monty, bajban vagyok. Nyugtass meg, hogy még megvan a rádió.,,
Sincler vette magához a rádiót, hogy átadja Markusnak, de meggondolva magát kicsit távolabb húzta.
- Ha válaszolunk és Pike hallja...
- 7-es csatorna – szakítja félbe Bell. – „Nyugtass meg, hogy még megvan a rádió" ez 7 szó a bajban vagyok után. Ez a kód. 7-es csatorna.
A tűz körül ülők egymásra néztek, majd tekintette közt megvitatva Kane magához vette a rádiót.
- Bellamy ott vagy? – kérdezz bele újra a másik fél.
- Monty, itt Kane, mi a baj?
- Pike tudja, hogy segítettem.
- Eltudsz jutni a hajóig?
- Azt hiszem
- Jó, menj oda, érted megyek. Kapcsold ki a rádiót. Vége.
Azzal vissza tette a helyére, majd felállt volna, de Harper jogosan állította meg.
- Várjunk, és ha ez csapd és Pike jön?
- Ezért megyek egyedül.
- Francokat – áll fel Oktávia is.
- Egyetértek – készülődik Miller is. – Monty megmentett minket, én is megyek.
- Felejtsétek el, ha tényleg csapda, nem vezetem bele az egész csapatomat.
- Csak úgy állíthat meg, ha megöl – jelenti ki Oktávia, amivel én is felálltam, kötelességemnek éreztem, hogy vele tartsak.
- Oktávia csapdát remél – szólal meg hátulról Bellamy.
- Bellamy is jön – jelenti ki a húgija. – Kell egy túsz, Montyért cserébe.
- Ez már tetszik – bólint rá apám, mire értetlenül nézek rá. – Billincsben marad. A száját betömni.
- Uram, már elnézést...
- Ő ellenség – szakítja félbe Millert. – Tedd amit mondtam.
- Markus – intek neki, mire mellém lép. –Komolyan olyanok leszünk mit Pike? A sajátjaink ellen fordulunk.
- Sky, tudom, hogy ebben nem tudlak meggyőzni, hogy jól cselekszem.⦁ Veletek megyek és út közben elmesélheted.
- Nem, neked itt kell maradnod. Ha Oktávia eljön nem lesz olyan, aki beszél Földiül, vagy megvédheti őket.
- Ott vannak a fegyverek.
- Nyugodtabb leszek, ha itt maradsz. Bellamy pedig már az ellenségünk.
Bólintottam, hogy megértettem, majd hátra sétáltam, ahol Miller ellenőrizte a bilincseket, majd a kendővel szórakozott, hogy végre beköthesse a száját. Oda léptem, majd mondtam, hogy befejezem, így elment.
- Mi akarsz? – kérdi nem túl kedvesen a rab.
- Csak én akartam meghúzni a bilincset, hogy ne legyen olyan kényelmes – már a kendőt kötöttem volna meg, mikor leszedte a szájáról és megszólalt.
- Ne haragudj, csak Oktávia...
- Nem érdekel a nyavajgásod.
Tovább nem is beszélgettünk, csak jó erősen meghúztam a kendőt a száján, majd felállítottam és át adtam Oktáviának, aki keményen elbánt vele. Amint elment a négyes vissza ültünk a tűz köré és észre vettem, hogy rám néznek. Mintha tőlem várnák a parancsot.
- Akkor most hogy lesz? – kérdi Sincler.
- Itt kell maradnunk, Markusnak igaza van, ha egyikünket elkapják, a másik csapat kiszabadíthatja.
- És ha későn? – néz félve Harper.
- Erre ne is gondolj. Egyiküket sem úgy ismerem, mint egy törékeny virág szállat. Hamarosan vissza jönnek, addig mindenki maradjon a barlangba én őrködöm.
Felálltam és a barlang szájánál vártam... vártam és vártam.
Egészen addig, míg Bryan hangjára nem keltem, aki elkiáltotta magát.
- Vissza jöttek!
Felugrottam, majd körül néztem. Miller, Harper és Bryan fegyverekkel álltak kint és amint felébredtem Harper rám mosolygott. Elsőnek Oktávia és Monty érkezet, majd mögöttük Bellamy bilincsek nélkül.
- Hol van Markus? – kérdem Oktáviától.
- Elment Pikekkal Polisba, beszélni akar a vezetővel. Ne izgulj, rendben lesz.
- Ne haragudjatok – lépek Miller mellé. – Teljesen elnyomott az álom.
- Szerencse, hogy nem hagytam, hogy egyedül őrködj és kijöttem melléd.
Ezen elnevettem magam, majd beültem a tűz elé melegedni. Amint leszállt az éj hidegebb volt. Összekuporodtam, majd a farönknek dőlve lassan megint elnyomott az álom, ami kezdet gyanússá válni. Nincs nekem szükségem ennyi alvásra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ezért kell hogy elengedjelek... (the 100 fanfiction)
Fiksi PenggemarSkylar is egyike volt annak a tinédzserekből álló csoportnak, akiket leküldtek a Földre. A történet az ő szemszögéből játszódni és kiderül, milyen döntéseket kell meghozna. Vajon túl elfogult, vagy éppen bizalmatlan? A szívére, vagy az eszére hallga...