Η Δανάη μπήκε στο πολυτελές ξενοδοχείο ακολουθώντας την Χαρά . Δεν εντυπωσιάστηκε όμως όσο η φίλη της, γιατί όταν η δουλειά του πατέρα της πήγαινε καλά, επισκέπτονταν συνέχεια τέτοιου είδους ξενοδοχεία.
Μια υπάλληλος τις οδήγησε στο υπόγειο όπου θα έπρεπε να βάλουν τις στολές τους και μετά έπρεπε να βρουν την φίλη της Χαράς που τις βοήθησε να πιάσουν δουλειά εκεί. Το φιλανθρωπικό γεγονός θα μάζευε όλη την καλή κοινωνία και τα κορίτσια άρχισαν να το καταλαβαίνουν βλέποντας τα ρούχα των γυναικών που άρχισαν να έρχονται.
Η τεράστια αίθουσα πλημμύρισε από καλοντυμένους άντρες και γυναίκες και η Δανάη κυκλοφορούσε ανάμεσά τους κρατώντας έναν δίσκο με ποτά. Η Χαρά την πλησίασε και στάθηκε δίπλα της με τα χέρια σταυρωμένα μπροστά της : " Θα πεθάνω από ασφυξία με τόσα αρώματα εδώ μέσα." Γκρίνιαξε.
Η Δανάη χαμογέλασε : " Έλα, δεν είναι τόσο άσχημα."
Η φίλη της έσκυψε κοντά στο αυτί της και είπε γελώντας : " Αλήθεια, έχεις δει ποτέ τόσα παγώνια μαζεμένα; Οι γυναίκες για να τραβήξουν την προσοχή έχουν βάλει ότι πιο εξεζητημένο είχαν στην ντουλάπα τους. Φιλανθρωπία σου λέει μετά. Αν πουλούσαμε όλες αυτές τις επώνυμες τουαλέτες ξέρεις πόσος κόσμος θα έτρωγε;"
"Έλα τώρα, αν ήσουν εσύ από εκείνη την πλευρά και όχι από την δική μας τι θα φορούσες σε ένα τέτοιο γεγονός; Τζιν παντελόνι και καρό σπορ πουκάμισο; Όλα τα μέσα θα έχουν στραμμένα τα φλας επάνω τους, φυσικά και θα βάλουν ότι πιο εντυπωσιακό έχουν. Γι αυτούς αυτή είναι η στολή εργασίας."
"Εσύ πάντα προσπαθείς να δικαιολογείς τους πάντες. Δεν σε αντέχω. Δεν έχεις πλάκα." Η Χαρά έκανε την μουτρωμένη και έφυγε από κοντά της.
Η Αθηνά κοίταζε αδιάφορα γύρω της περιμένοντας να περάσει λίγο η ώρα για να φύγει. Βαριόταν και οι φίλοι της θα την περίμεναν στο κλαμπ. Η μητέρα της και ο πατέρας της μιλούσαν με κάποιους λίγο πιο πέρα και ο Ορέστης δεν είχε έρθει ακόμη. Μετά την εξήγηση που είχαν κάνει, δεν την ενοχλούσε πλέον η παρουσία του.
Μια σερβιτόρα με έναν δίσκο γεμάτο ποτά πέρασε μπροστά της και άρχισε να την παρατηρεί βαριεστημένα. Είχε το μακρύ μαλλί της αλογοουρά. Ξαφνικά διαπίστωσε με έκπληξη οτι η κοπέλα έμοιαζε απίστευτα με εκείνη. Ήταν σαν δυο σταγόνες νερό. Μπορεί να ήταν απεριποίητη αλλά αν ντυνόταν και περιποιόταν θα ήταν σαν δίδυμες. Συνέχισε να την κοιτάζει και όταν εκείνη απομακρύνθηκε στην άλλη άκρη της αίθουσας και άρχισε να μιλάει με μια άλλη σερβιτόρα. Όταν την είδε να γελάει διαπίστωσε οτι ακόμη και ο τρόπος που γελούσε ήταν ίδιος. Αν δεν ήξερε καλύτερα θα πίστευε οτι ήταν η δίδυμη αδερφή της. Μια ιδέα άρχισε να σχηματίζεται στο μυαλό της.
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...