Με την απαλή μουσική να παίζει, τα αστέρια να λάμπουν στο νυχτερινό ουρανό και την κούραση από την έλλειψη ύπνου τα μάτια της Αθηνάς έκλεισαν χωρίς εκείνη να μπορεί να τα κρατήσει ανοιχτά.
"Αν μείνουμε και άλλο εδώ θα κοιμηθώ." Είπε νυσταγμένα.
"Κοιμήσου, εγώ είμαι εδώ να σε προσέχω. Φαίνεσαι πολύ κουρασμένη."
"Μμμμ, είμαι. Όλα στην ζωή μου φαίνονται τόσο περίεργα. Μάλλον δεν θα καταφέρω να ηρεμήσω μέχρι να επανέλθουν οι αναμνήσεις μου. " Μουρμούρισε με κλειστά μάτια.
Ο Ορέστης κοίταζε το πρόσωπό της. Του φαινόταν η ωραιότερη θέα εκείνη την στιγμή.
"Μην ανησυχείς, αργά ή γρήγορα θα θυμηθείς."
Η φωνή της έτρεμε όταν είπε: " Το ξέρεις οτι φοβάμαι το τι θα θυμηθώ; Αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι άδειο από το παρελθόν αλλά αυτό που θα θυμηθώ θα μου αρέσει;" Αναστέναξε.
" Αν κρίνω από τον χαρακτήρα σου δεν πρέπει να σε ανησυχεί το παρελθόν." Μπορεί να είχε ακούσει τις φήμες και να ανησυχούσε, σκέφτηκε ο Ορέστης. Έβγαλε το σακάκι του και το έριξε πάνω της. Είχε κρύο που σε συνδυασμό με την υγρασία της νύχτας θα την έκαναν να κρυώσει.
Η Αθηνά άνοιξε τα μάτια της και τον κοίταξε: " Δεν κρυώνεις;"
"Καλά είμαι. Οι άντρες έχουν άλλες αντοχές."
Εκείνη έκανε να βγάλει το σακάκι του από πάνω της : " Κάνει κρύο. Βάλε το σακάκι σου ή τουλάχιστον κλείσε την οροφή."
"Μην ανησυχείς για εμένα, δεν κρυώνω."
Η Αθηνά ανακάθισε στο κάθισμά της :" Τότε ας φύγουμε."
"Νομίζω οτι έχεις ανάγκη να χαλαρώσεις. Αν θέλεις να κλείσω την οροφή, θα την κλείσω."
Πάτησε το κουμπί και η οροφή άρχισε να κλείνει. Η Αθηνά ακούμπησε πίσω στο κάθισμά της και τράβηξε το σακάκι του πάνω της. Με την κίνηση μύρισε το άρωμά του που της άρεσε πολύ .
" Εσύ δεν ήσουν αυτός που έλεγε οτι δεν σε ενδιέφερε ένας γάμο μαζί μου και ότι έπρεπε να ακολουθήσουμε την συμφωνία γιατι τώρα δείχνεις να έχεις αλλάξει γνώμη; Προσπαθείς να με γνωρίσεις καλύτερα και δείχνεις να ενδιαφέρεσαι για τα αισθήματά μου και τα προβλήματά μου. Με προσέχεις." Τα χέρια της έδειξαν το αυτοκίνητο και το σακάκι του
Ο Ορέστης την κοίταζε σταθερά όσο της απαντούσε: " Σου είπα οτι όταν σε γνώρισα καλύτερα ανακάλυψα οτι ειχα κάνει λάθος για εσένα επηρρεασμένος από αυτά που άκουγα στους διάφορους κύκλους για εσένα. Στην πραγματικότητα όσο καλύτερα σε γνωρίζω τόσο περισσότερο μου αρέσεις και η ιδέα του γάμου δεν φαίνεται κακή."
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...