Κεφάλαιο 28 - Θα σε προσέχω

3K 337 19
                                    

Ο Ορέστης καθόταν στο γραφείο του στην εταιρία αλλά το μυαλό του  ταξίδευε  στην Αθηνά. Τις τελευταίες μέρες εκείνος είχε φύγει επαγγελματικό ταξίδι και  εκείνη τον απέφευγε στο τηλέφωνο. Μόλις γύρισε η πρώτη σκέψη του ήταν  να την συναντήσει.

Σηκώθηκε αποφασιστικά και πήρε το σακάκι του από την καρέκλα του. Θα πήγαινε στην σχολή της για να την βρει. Ήξερε οτι εκείνη την μέρα είχε μάθημα. Κοίταξε το ρολόι του. Θα έφτανε λίγο πιο νωρίς αλλά θα ήταν καλύτερα να την περιμένει από το να την αφήσει να του ξεφύγει. Η σκέψη της μονοπωλούσε το μυαλό του αυτές τις μέρες, αναγκάζοντας να παραδεχτεί οτι την είχε πατήσει μαζί της και ότι του έλειπε.

Η γραμματέας του τον κοίταξε με απορία όταν τον είδε να φεύγει τόσο νωρίς ακυρώνοντας μάλιστα τις υπόλοιπες συναντήσεις του.


Η Αθηνά βγήκε από την σχολή. Τα φώτα είχαν ήδη ανάψει αφού σκοτείνιαζε νωρίς . Πέρασε την σιδερένια πύλη της εισόδου και τότε τον είδε. Ο Ορέστης είχε παρκάρει το αμάξι του λίγο πιο πέρα από την είσοδο και ακουμπούσε στο καπό με τα χέρια του διπλωμένα στο στήθος. Εκείνη την ώρα κοίταζε το έδαφος μπροστά του. Η Αθηνά κοντοστάθηκε και τον παρατήρησε. Δυο κορίτσια που πέρασαν δίπλα της σκούντηξαν η μια την άλλη χασκογελώντας : " Κοίτα έναν κούκλο με ένα ωραίο αμάξι! Τι καλά να ήταν καθηγητής στην σχολή!"

"Τότε  να έβλεπες προσέλευση!!!" Γέλασαν και οι δύο συνεχίζοντας να κοιτάζουν τον Ορέστη καθώς περνούσαν από μπροστά του. Εκείνος δεν ασχολήθηκε καθόλου μαζί τους αλλά το βλέμμα του έμεινε επάνω της μόλις την είδε. Της χαμογέλασε .

Η Αθηνά περπάτησε αργά προς το μέρος του. Με το σκούρο σακάκι και πουκάμισο ήταν κούκλος.

"Χρόνια και ζαμάνια!  "Ακούστηκε να λέει με την βαθιά φωνή του.

"Πως και ήρθες; Γιατί δεν με ειδοποίησες οτι θα ερχόσουν;" Δεν ήθελε να παραδεχτεί οτι της είχε λείψει. Είχε συγχαρεί τον εαυτό της που αυτές τις μέρες είχε καταφέρει να αγνοήσει τα τηλεφωνήματά του.

Εκείνος σήκωσε τα φρύδια του ειρωνικά: " Αν σου τηλεφωνούσα θα απαντούσες το τηλέφωνο;"

Η Αθηνά κατέβασε το βλέμμα της αμήχανα. Δεν μπορούσε να πει εύκολα ψέματα.

"Μου έλειψες και ήθελα να σε δω." Είπε εκείνος με σοβαρό πρόσωπο και έκανε την καρδιά της να χοροπηδήσει στο στήθος της.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now