Κεφάλαιο 5 - Το σχέδιο

3.5K 337 17
                                    

Η Δανάη προχώρησε διστακτικά στο εσωτερικό της καφετέριας που της έδωσε ραντεβού η Αθηνά. Τις δύο προηγούμενες μέρες δεν είχε μπορέσει να κοιμηθεί, επειδή είχε μετανιώσει την απόφασή της να συμφωνήσει στην πρόταση της . Είχε αποφασίσει να της πει οτι μετάνιωσε και οτι δεν θα ακολουθούσε το σχέδιο της. Δεν την ένοιαζε πόσα λεφτά θα της έδινε.

Η Αθηνά καθόταν σταυροπόδι σε ένα τραπέζι στο βάθος της καφετέριας και κοίταζε το κινητό της. Η Δανάη την παρακολούθησε για λίγο. Πράγματι η ομοιότητά τους ήταν εξωπραγματική. Προχώρησε και στάθηκε μπροστά της: " Καλησπέρα!"

Εκείνη σήκωσε το κεφάλι της και την κοίταξε: " Κάθισε." Διέταξε χωρίς καν να την χαιρετήσει.

Η Δανάη σκέφτηκε οτι αυτή η κοπέλα είχε μάθει να διατάζει και γι αυτό δεν είχε καθόλου τρόπους. Κάθισε απέναντί της και ετοιμάστηκε να μιλήσει όταν χτύπησε το τηλέφωνο της Αθηνάς και εκείνη το απάντησε αμέσως και άρχισε να μιλάει κάνοντας της νόημα να περιμένει. Από την συζήτηση η Δανάη κατάλαβε οτι ήταν κάποια φίλη της και περίμενε υπομονετικά.

Μόλις η Αθηνά έκλεισε το τηλέφωνο η Δανάη είπε βιαστικά: " Ήρθα για να σου πω οτι δεν δέχομαι την πρότασή σου. "

 Η άλλα κοπέλα την κοίταξε προκλητικά: " Φοβάσαι ή θέλεις περισσότερα λεφτά;"

" Απλά δεν το θεωρώ εφικτό και σωστό."

" Αν διπλασιάσω τα λεφτά θα δεχτείς;"

Η Δανάη κούνησε το κεφάλι της : " Δεν είναι τα λεφτά. Είναι οτι δεν μου ταιριάζει κάτι τέτοιο και από την άλλη θα με καταλάβουν αμέσως."

Η Αθηνά σηκώθηκε όρθια και πιάνοντας το χέρι της την τράβηξε μαζί της προς την έξοδο. Όταν βγήκαν από την καφετέρια τράβηξε το χέρι της και ρώτησε : " Που με πας;"

"Κάνε λίγη υπομονή, θα δεις." Την οδήγησε μπροστά σε ένα μαύρο σπορ  διθέσιο αυτοκίνητο και της είπε:  " Μπες!"

Μετά από λίγη ώρα  έφτασαν σε μια από τις πιο ακριβές συνοικίες της πόλης. Εκεί τα περισσότερα σπίτια είχαν φύλακες  και πολλές πρεσβείες είχαν επιλέξει την συγκεκριμένη περιοχή. 

Η Αθηνά πάρκαρε το αμάξι κοντά σε μια πρέσβεία γιατί μόλις είχε αδειάσει μια θέση. Ο φύλακας αμέσως βγήκε από το γυάλινο κουβούκλιό του και άρχισε να τις παρατηρεί. Δίπλα ακριβώς από την πρεσβεία βρισκόταν μια περιποιημένη μονοκατοικία. Η  Αθηνά στράφηκε στην Δανάη: " Εδώ μένει ένας φίλος μου σχεδιαστής μόδας. Είναι πολύ διάσημος ακόμη και στο εξωτερικό.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now