Κεφάλαιο 51 - Συνάντηση στο κλαμπ

3.1K 338 21
                                    

Η Δανάη κοιτάχτηκε στον καθρέφτη. Το μαύρο κολλητό τζιν παντελόνι και η μαύρη δαντελένια κολλητή μπλούζα που της είχε δανείσει η Χαρά αναδείκνυαν το λυγερό κορμί της και ήταν κάτι που θα μπορούσε να φορέσει στην δουλειά της.

Στο μυαλό της γύριζαν συνεχώς τα λόγια του Ορέστη, οτι θα πήγαινε να την βρει στην δουλειά της το βράδυ. Όταν το είπε στην Χαρά, η φίλη της φέρθηκε περίεργα. Συνοφρυώθηκε και της είπε οτι τον Ορέστη θα έπρεπε να τον προσέχει. Μετά της είπε οτι μετά από όσα είχαν συμβεί ανάμεσα τους όταν όλοι την πίστευαν για την Αθηνά δεν θα έπρεπε να του επιτρέψει να την ξαναπλησιάσει .

"Ίσως του αρέσει να παίζει με τις γυναίκες. Πρόσεχε." Ήταν τα λόγια της φίλης της πριν ξεκινήσει να ντύνεται.

Η Δανάη αναστέναξε και απομακρύνθηκε από τον καθρέφτη.


Ο ιδιοκτήτης του κλαμπ ήταν ένας συμπαθητικός πενηνταπεντάρης που όταν την πρωτοείδε την κοίταξε έντονα και της είπε: " Σε θυμάμαι. Πρέπει να έρχόσουν εδώ συχνά σαν πελάτισσα."

Η Χαρά ήταν αυτή που μίλησε:  "Την μπερδεύεις με άλλη. Την ξέρουμε. Εκείνη την λένε Αθηνά και οι δυο τους μοιάζουν πάρα πολύ."

Ο άντρας εντυπωσιάστηκε από αυτό που άκουσε αλλά μετά την καλωσόρισε.

Μόλις το κλαμπ άνοιξε τις πόρτες του ο κόσμος άρχισε να έρχεται. Κάποια στιγμή που η Χαρά βρέθηκε δίπλα της της είπε: "Χαμός θα γίνει και σήμερα. Ανάσα δεν θα πάρουμε."

Η Δανάη σκέφτηκε πόσο καλά είχε κάνει και είχε φορέσει τα σπορτέξ της. Οποιοδήποτε παπούτσι θα της έκοβε τα πόδια μετά από τόσο πήγαινε έλα.

Πριν το κλαμπ γεμίσει τελείως είχε σταθεί σε μια άκρη κοιτάζοντας γύρω της,  όταν δύο από τις άλλες κοπέλες που δούλευαν στο μαγαζί πήγαν και στάθηκαν δίπλα της. Ήταν και εκείνες φοιτήτριες που πάλευαν να τα βγάλουν πέρα αφού προέρχονταν από οικογένειες  που είχαν οικονομικές δυσκολίες. Της είχε μιλήσει γι αυτές η Χαρά και τις είχε συστήσει. Η Σταυρούλα και η Δήμητρα συζητούσαν μεταξύ τους και έδειχναν πειραγμένες.

Η Σταυρούλα στράφηκε προς το μέρος της : " Είσαι τόσο τυχερή που δεν σου έτυχε αυτή η παρέα." Έδειξε με τα μάτια της προς μια άκρη του κλαμπ.

"Γιατί;"

"Εδώ μέσα βλέπεις όλων των ειδών τους ανθρώπους αλλά όταν πέφτεις σε καβαλημένα καλάμια είναι το χειρότερο."  Είπε εκείνη στραβομουτσουνιάζοντας.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now