Κεφάλαιο 43 - Δεν θυμάσαι;

3K 352 30
                                    

Η Αθηνά άνοιξε τα μάτια της. Κοίταξε την Χαρά που κοιμόταν δίπλα της και μετά περιεργάστηκε το δωμάτιο που βρισκόταν. Δεν το γνώριζε. Τι στο καλό είχε συμβεί; Πως βρέθηκαν εκεί;

Κούνησε απαλά την φίλη της : " Χαρά, που είμαστε;"

Η Χαρά κουνήθηκε ενοχλημένη και μετά τέντωσε τα χέρια της πάνω από το κεφάλι της: " Ξύπνησες; Πως είσαι; Συνήλθες καθόλου;"

"Καλά είμαι αλλά πως βρεθήκαμε εδώ;" Ρώτησε δείχνοντας το δωμάτιο.

"Ο Δημήτρης μας έφερε χθες το βράδυ. Δεν θυμάσαι;" Την κοίταξε ανήσυχη.

Η Αθηνά την κοίταξε σα να μην καταλάβαινε τι της έλεγε: "Ήπιαμε πολύ χθες το βράδυ; Ποιος είναι ο Δημήτρης;"

Η Χαρά ανακάθισε στο κρεβάτι και έπιασε τον ώμο της : " Αθηνά, δεν θυμάσαι;"

Η Αθηνά την κοίταξε με τρόμο: " Χαρά, γιατί με λες Αθηνά; Τι έπαθες ;"

Η φίλη της την κοίταζε άφωνη. Όταν μπόρεσε να μιλήσει είπε με φωνή που έτρεμε: "Δανάη;"

"Ναι  γιατί με κοιτάζεις σα να βλέπεις φάντασμα."

"Θυμήθηκες;"

"Γιατί τι ξέχασα; Εσύ ξέχασες το όνομά μου. Μάλλον ήπιες πολύ. Πονάει το κεφάλι μου." Η Δανάη έπιασε το κεφάλι της και το έσφιξε.

"Δανάη, ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που θυμάσαι ;"

"Θυμάμαι που πήγα στον Τεό, τον γνωστό μόδιστρο, με την Αθηνά...  και μετά ... μετά  η νταλίκα... " Τα μάτια της γέμισαν με τρόμο και σταμάτησε να μιλάει σα να ξαναζούσε όλη την σκηνή.

"Χαρά γιατί είμαστε εδώ; Που είμαστε; Εγώ γιατί δεν έχω κανένα τραύμα; Οι άλλοι δύο πρόλαβαν να βγουν;"

Η Χαρά την έβαλε να καθίσει στο κρεβάτι  και άρχισε να της μιλάει για το ατύχημα και το τι έγινε μετά.

"Χαρά εγώ φταίω για το ατύχημα. Αν δεν έβγαινα να σε πάρω τηλέφωνο..."

"Αν το πάρεις έτσι φταίει η Αθηνά που σε κάλεσε ή και ο Τεό που διάλεξε εκείνο το σημείο για να σταματήσει. Δεν φταις σε τίποτα. Ήταν η κακή η ώρα."

"Και τώρα όλοι πιστεύουν οτι είμαι  Αθηνά; Η καημένη η οικογένειά της, θα πονέσουν πολύ  όταν μάθουν την αλήθεια."

"Δανάη, δεν θα ήθελες να συνεχίσεις να ζεις σαν Αθηνά; Κοίταξε πόσο άνετα ζεις. Δεν χρειάζεται να δουλεύεις και να πληρώνεις χρέη."

Η Δανάη κοίταξε αυστηρά την φίλη της: "Δεν υπάρχει περίπτωση να εξαπατήσω αυτούς τους ανθρώπους που έχασαν και το παιδί τους. Θα τους πω αμέσως την αλήθεια. Άλλωστε τα χρέη του πατέρα μου πρέπει να τα ξεπληρώσω."

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now