Η Δανάη κατέβηκε από το λεωφορείο και κοίταξε γύρω της. Ο Ορέστης στάθηκε πίσω της : " Που θέλεις να πας;"
Σήκωσε τους ώμους της: " Μάλλον θα πρέπει πρώτα να βρω την Μίνα. Ξέρεις που είναι;"
"Δεν ξέρω αλλά θα μάθω." Έβγαλε το τηλέφωνό του και αφού κάλεσε, άρχισε να μιλάει με κάποιον. Μόλις τελείωσε το τηλεφώνημα έπιασε το χέρι της και την τράβηξε μαζί του προς το σημείο που βρισκόταν τα ταξί. Μόλις κάθισαν τον ρώτησε: " Που πάμε;"
"Στο ξενοδοχείο που μένει η Μίνα." Απάντησε εκείνος γυρνώντας να την κοιτάξει. Τα μάτια της έμειναν παγιδευτηκαν από τα δικά του ενώ η καρδιά της χοροπηδούσε στο στήθος της.
"Είσαι κουρασμένη;" Την ρώτησε με ενδιαφέρον.
Η Δανάη τράβηξε τα μάτια της και είπε: " Λίγο."
Όταν έφτασαν μπροστά σε ένα από τα πιο γνωστά ξενοδοχεία ο οδηγός τους άφησε στην είσοδο. Η Δανάη είχε ακούσει οτι πολλές διασημότητες έμεναν εκεί κάθε φορά όταν επισκέπτονταν στην χώρα.
Ακολούθησε τον Ορέστη στο εσωτερικό. Εκείνος πήγε στην ρεσεψιόν και ζήτησε να ειδοποιήσουν την Μίνα. Μετά οι δυο τους κάθισαν στην καφετέρια.
Αφού παρήγγειλαν τον ρώτησε:" Δεν ενημέρωσες την Μίνα οτι γύρισα;"
"Ήθελα να της κάνω έκπληξη αλλά και να δεις με τα μάτια σου την αντίδρασή της."
Η Δανάη κοίταζε με αγωνία, που προσπαθούσε να κρύψει, κάθε πελάτη που έμπαινε στον χώρο.
Πέρασε λίγη ώρα πριν εμφανιστεί η Μίνα. Τα μάτια της παρόλο το κονσίλερ που είχε βάλει φαινόταν κομμένα και παρότι ήταν ντυμένη στην τρίχα, η Δανάη μπόρεσε να διακρίνει οτι είχε χάσει βάρος. Το απαθές βλέμμα της άλλαξε μόλις την είδε. Μια σπίθα ζωντάνιας άναψε και φάνηκε σαν να ξύπνησε από έναν λήθαργο. Με γρήγορο βήμα πήγε προς το μέρος τους. Ο Ορέστης και η Δανάη σηκώθηκαν όρθιοι. Μόλις έφτασε μπροστά της η Δανάη μπόρεσε να δει τα βουρκωμένα μάτια της : " Δανάη μου..." Ψέλλισε και τα χέρια της την τράβηξαν στην αγκαλιά της. Την έσφιξε δυνατά πάνω της αδιαφορώντας για τον κόσμο γύρω τους: " Άφησε με να σου εξηγήσω. Μην φύγεις πάλι..." Είπε με παράπονο.
Όταν ηρέμησαν λίγο και κάθισαν, η Δανάη την ρώτησε: " Γιατί θέλεις να πάρεις διαζύγιο; Δεν υπάρχει λόγος να χαλάσετε την ζωή σας εξαιτίας μου αν το έκανες γι αυτό."
Η Μίνα κοίταξε τον Ορέστη καταλαβαίνοντας οτι εκείνος είχε μιλήσει στην Δανάη: " Είναι πολλά αυτά που με έχουν οδηγήσει σε αυτή την απόφαση. Θα πρέπει να μιλήσουμε αρκετή ώρα για να μπορέσω να σου εξηγήσω το παρελθόν. Εσύ που είχες πάει; Σε ψάχναμε συνεχώς από την ώρα που έφυγες."
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...