Κεφάλαιο 78 - Επιτέλους με συγχώρησες...

2.9K 322 29
                                    

Η Δανάη μπορούσε να δει στο πρόσωπο της Μίνας την χαρά της καθώς επέστρεφαν φορτωμένες με σακούλες. Μπήκαν στο ξενοδοχείο και κατευθύνθηκαν προς τα ασανσέρ ενώ συζητούσαν ανάλαφρα.

" Μίνα..."

Η φωνή του άντρα τις έκανε να γυρίσουν. Πίσω τους στεκόταν ο Αλκιβιάδης. Στο μικρό διάστημα που είχε να τον δει φαινόταν να είχε αδυνατίσει αρκετά.

Η έκφραση της Μίνας άλλαξε αμέσως και το χαμόγελό της χάθηκε. Η φωνή της έγινε ψυχρή:"Αλκιβιάδη... γιατί είσαι εδώ;"

Εκείνος άλλαξε αμήχανα το πόδι στο οποίο στηριζόταν: " Δανάη... επέστρεψες..."

Η Δανάη ακόμη δεν μπορούσε να ερμηνεύσει την συμπεριφορά του. Ήταν περίεργη, σαν να μην ήξερε πως να της φερθεί. Κούνησε το κεφάλι της.

Ο Αλκιβιάδης απευθύνθηκε και πάλι στην γυναίκα του : " Θα μπορούσα να σου μιλήσω;"

Η Μίνα απάντησε κουρασμένα : " Τι άλλο έχουμε να πούμε; Δεν έχουμε να πούμε τίποτα άλλο. Τα έχουμε πει όλα."

"Σε παρακαλώ..." Η παράκληση στην φωνή του συγκίνησε την Δανάη αλλά όχι και την Μίνα που φαινόταν αποφασισμένη να μην του δώσει καμία ευκαιρία. Αισθάνθηκε την ανάγκη να επέμβει.

"Νομίζω οτι θα ήταν  καλό να προσπαθήσετε να μιλήσετε και να λύσετε τα θέματα σας. Δεν γίνεται τίποτα καλό με το να υψώνουμε τοίχους. Κυρία Μίνα..."

Το χέρι της Μίνας που σηκώθηκε στον αέρα την σταμάτησε: " Σου είπα οτι από εδώ και πέρα θα με φωνάζεις μαμά. Δεν θα απαντάω σε τίποτα άλλο."

"Μαμά... δεν πρέπει να χαλάσετε την ζωή σας χωρίς να δώσετε καμία ευκαιρία στην σχέση σας."

Η Μίνα κοίταζε έντονα τον Αλκιβιάδη και στο τέλος είπε: " Ωραία για χατήρι σου και μόνο θα συζητήσω για άλλη μια φορά."

Η Δανάη τους άφησε να ανέβουν μόνοι τους στο δωμάτιο και εκείνη πήγε και κάθισε στην καφετέρια του ξενοδοχείου. Έβγαλε το καινούριο τηλέφωνό της και κάλεσε την Χαρά.

Συγκινήθηκε όταν άκουσε την φωνή της φίλης της : " Ναι;"

"Χαρά;"

Για λίγο επικράτησε σιωπή και μετά άκουσε την φίλη της να τσιρίζει και αναγκάστηκε να απομακρύνει το ακουστικό από το αυτί της: " ΔΑΝΑΗ!!! ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;"

" Επέστρεψα. Είμαι εδώ."

Η Χαρά φάνηκε να ησυχάζει ακούγοντας την ήρεμη φωνή της φίλης της: " Δανάη εγώ δεν ήθελα να σου κρύψω τίποτα όμως δεν ήθελα να στεναχωρηθείς για άλλη μια φορά από αυτά που θα άκουγες."

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now