Κεφάλαιο 52 - Είσαι πολύ σημαντική

3.1K 339 20
                                    

Όλο το υπόλοιπο βράδυ η Δανάη δεν κοίταξε καθόλου προς το μέρος που βρισκόταν  ο Ορέστης αλλά αισθανόταν το βλέμμα του πάνω της. Η Χαρά κάποια στιγμή που η δουλειά είχε χαλαρώσει αρκετά πήγε κοντά της:" Πως είσαι; Πρώτη μέρα σήμερα θα πρέπει να είσαι κομμάτια."

"Μπα, εντάξει είμαι. Αντέχω."

"Έχει έρθει ο Δημήτρης."

"Αλήθεια; "

"Θέλει να μας γυρίσει εκείνος στο σπίτι. Συμφωνείς;"

Η Δανάη χαμογέλασε. Ήξερε οτι η φίλη της είχε αισθήματα για τον Δημήτρη. Μπορούσε να το δει στο πρόσωπό της κάθε φορά που μιλούσε για εκείνον: " Δεν έχω κανένα θέμα."

Όταν το μαγαζί άδειασε, πήραν τα πράγματά τους και καληνύχτισαν τα υπόλοιπα παιδιά.  Ο νυχτερινός αέρας ήταν παγωμένος όταν βγήκαν στον δρόμο.  Ο Δημήτρης περίμενε μέσα στο αυτοκίνητο μπροστά τους, με αναμμένη την μηχανή.

Δεν πρόλαβαν να κάνουν δύο βήματα όταν άκουσε την φωνή του Ορέστη πίσω της : "Δανάη!"

Η Χαρά γύρισε και εκείνη μαζί της για να κοιτάξει. Όταν τον είδε, η φίλη της συνοφρυώθηκε. Η Δανάη είχε καταλάβει πολύ καλά οτι η φίλη της δεν τον συμπαθούσε.

Εκείνος τις πλησίασε κοιτάζοντας μόνο την Δανάη: " Θα σε γυρίσω εγώ σπίτι. Η Χαρά μπορεί να πάει με τον Δημήτρη." Ήξερε ακόμη και οτι θα τις γύριζε ο Δημήτρης ;

"Δεν χρειάζεται. Ο Δημήτρης θα κάνει την διαδρομή ούτως ή άλλως." Πήγε να διαμαρτυρηθεί η Χαρά αλλά ο Ορέστης την αγνόησε.

Πλησίασε την Δανάη, έσκυψε στο αυτί της και ψιθύρισε έτσι ώστε να μην τον ακούσει η Χαρά: " Δεν πιάνεις και πολύ γρήγορα τα θέματα καρδιάς ε;  Άφησε το ζευγάρι μόνο του, θα σε γυρίσω εγώ στο σπίτι."

Η Δανάη τον αγριοκοίταξε. Την έλεγε αργόστροφη; Αν και είχε πειραχτεί, κατά βάθος την κολάκευε η προσοχή που της έδινε ένας ωραίος άντρας σαν τον Ορέστη και είχε αρχίσει να την αποζητά. Στράφηκε στην Χαρά: " Πήγαινε εσύ με τον Δημήτρη. Θα γυρίσω με τον Ορέστη αφού θέλει να κάνει παραπάνω διαδρομές."

"Μα Δανάη..." Πήγε να διαμαρτυρηθεί η φίλη της αλλά εκείνη την καθησύχασε: " Μην ανησυχείς, ξέρω τι κάνω."

Η Χαρά έφυγε και εκείνη στράφηκε στον Ορέστη: " Έρχομαι μαζί σου για να αφήσω μόνο το ζευγάρι. Μην πάει αλλού το μυαλό σου."

Εκείνος πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση της και σφίγγοντάς την δίπλα του προχώρησε προς το αυτοκίνητό του. Της άνοιξε την πόρτα για να καθίσει και μετά πήγε και εκείνος στην θέση του. Καθώς διέσχιζαν τους φωτεινούς δρόμους ο Ορέστης την ρώτησε: " Είσαι κουρασμένη;"

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now