Κεφάλαιο 19 - Ροζ τριαντάφυλλο

3.2K 351 27
                                    

Η Αθηνά άνοιξε τα μάτια της και είδε το ταβάνι του δωματίου της. Ο ήλιος έμπαινε μέσα από το παράθυρο φωτίζοντας το. Προσπάθησε να φέρει στο μυαλό της τα γεγονότα της προηγούμενης βραδιάς . Όταν έφτασε στο σημείο που μπήκε στο αυτοκίνητο του Ορέστη και εκείνος πήγε να της φορέσει την ζώνη έβγαλε μια κραυγή. Τον είχε φιλήσει; Έπιασε την κουβέρτα της και την τράβηξε πάνω από το κεφάλι της για να κρυφτεί λέγοντας με ένταση: " Όχι όχι ! Δεν μπορεί!" Καθώς η ροή των γεγονότων συνέχισε μέσα στο μυαλό της εκείνη αισθάνθηκε να κοκκινίζει από ντροπή και άρχισε να κλαψουρίζει κάτω από την κουβέρτα: " Πως έκανα κάτι τέτοιο; Τι το ήθελα το ποτό; Άλλη φορά θα πίνω μόνο νερό. Πως θα τον ξαναδώ;"

Ξαφνικά η κουβέρτα εξαφανίστηκε από πάνω της και έμεινε εκείνη στο κρεβάτι κουλουριασμένη σαν μωρό με κλειστά τα μάτια.

"Τι κάνεις;" Ήταν η μητέρα της που την ρωτούσε με μεγάλη περιέργεια.

Εκείνη άνοιξε τα μάτια της αργά: " Μαμά;" Σηκώθηκε και κάθισε στην άκρη του κρεβατιού.

Η Μίνα χαμογέλασε και την κοίταξε τρυφερά: " Να υποθέσω οτι έχεις πονοκέφαλο; Ευτυχώς που ήσουν μαζί με τον Ορέστη χθες."

"Ναι ευτυχώς!" Είπε εκείνη μουτρωμένη.

" Νομίζω οτι ο Ορέστης έχει αρχίσει να ενδιαφέρεται για εσένα. Αυτό σημαίνει οτι ο γάμος θα γίνει."

"Μαμά για να γίνει ένας γάμος χρειάζεται να το θέλουν και οι δύο."

Η μαμά της σοβάρεψε αλλά δεν της μίλησε άλλο γι αυτό: " Ντύσου και κατέβα για πρωινό. Έχει έρθει ο Ορέστης να δει πως είσαι."

Η Αθηνά άνοιξε διάπλατα τα μάτια της ενώ αισθάνθηκε ντροπή να την πλημμυρίζει. Πως θα τον αντίκρυζε μετά από όσα είχε κάνει το προηγούμενο βράδυ;

"Μαμά νομίζω οτι δεν έχω συνέλθει από χθες το βράδυ και πονάει και πολύ το κεφάλι μου." Είπε ξαπλώνοντας πίσω στο κρεβάτι και προσπαθώντας να τραβήξει και πάλι την κουβέρτα πάνω της.

Η Μίνα φάνηκε να διασκεδάζει με την υποκριτική συμπεριφορά της κόρης της αλλά έπιασε την κουβέρτα και την τράβηξε και πάλι: " Μια χαρά σε βλέπω. Σε περιμένουμε κάτω."

Η Αθηνά σέρνοντας τα πόδια της πήγε στο μπάνιο και άρχισε να ετοιμάζεται. Έπρεπε να μαζέψει όλο της το κουράγιο και να πάει να τον συναντήσει.

Θυμήθηκε το προηγούμενο βράδυ που μόλις σταμάτησε το αυτοκίνητο, εκείνη σταμάτησε να παριστάνει οτι κοιμόταν και προσπάθησε να βγει βιαστικά, για να απομακρυνθεί από τον Ορέστη αλλά σκόνταψε και βρέθηκε ξαπλωμένη φαρδιά πλατιά στο σκαλοπάτι.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now