Προχωρούσε προς το δωμάτιό του σφίγγοντας την Δανάη στην αγκαλιά του. Ήταν ακόμη αναστατωμένος από το μεθυσμένο φιλί που εκείνη είχε δώσει στον Στέφανο επειδή ήξερε οτι εκείνος μπορεί να το παρεξηγούσε. Αισθάνθηκε το βλέμμα της πάνω του και την κοίταξε. Τα μάτια της γυάλιζαν σαν να είχε πυρετό.
"Σε λίγο φτάνουμε."
Η Δανάη κουνήθηκε στα χέρια του και είπε : " Άφησέ με κάτω. Μπορώ να περπατήσω."
"Μου υπόσχεσαι οτι θα μιλήσουμε και δεν θα προσπαθήσεις να το σκάσεις;"
Κούνησε το κεφάλι της και εκείνος την άφησε να πατήσει στο έδαφος.
Η Δανάη έβαλε τα χέρια της στις τσέπες της και άρχισε να περπατάει αργά δίπλα του. Έφτασαν μπροστά στην πόρτα του δωωματίου του και εκείνος ξεκλείδωσε αφήνοντάς την να περάσει πρώτη στο εσωτερικό. Το δωμάτιο ήταν ζεστό αλλά εκείνος αφού έβγαλε το μπουφάν του άναψε το τζάκι.
Η Δανάη στάθηκε όρθια με το μπουφάν της κουμπωμένο να τον παρακολουθεί. Μόλις πήραν φωτιά τα ξύλα σηκώθηκε ικανοποιημένος και πήγε προς το μέρος της: " Τώρα μπορείς να βγάλεις το μπουφάν σου." Άπλωσε τα χέρια του προς το μέρος της και εκείνη έκανε ένα βήμα πίσω. Τα μάτια του σκοτείνιασαν. Δεν του άρεσε που τον κρατούσε σε απόσταση.
"Δανάη με φοβάσαι;"
"Δεν σε εμπιστεύομαι."
"Όταν σου εξηγήσω θα καταλάβεις. Κάθισε." Έδειξε τον καναπέ πίσω της.
Εκείνη έβγαλε το μπουφάν της και το ακούμπησε δίπλα της ενώ καθόταν: " Ορέστη ο μόνος λόγος που ήρθα μαζί σου είναι για να τελειώνουμε μια και καλή με το παρελθόν ."
Από το τράβηγμα των λέξεων καθώς του μιλούσε ο Ορέστης κατάλαβε οτι αρκετό αλκοόλ συνέχιζε να κυκλοφορεί στο αίμα της.
"Άκουσέ με προσεκτικά. Τα πράγματα δεν είναι όπως τα πιστεύεις. Κανείς δεν θέλησε να σε πληγώσει."
" Χα! Αλήθεια; Δηλαδή η συμπεριφορά όλων σας είναι δημιούργημα της φαντασίας μου. Εγώ φταίω."
Την πλησίασε και στάθηκε μπροστά της : " Όχι. Δεν είπα αυτό αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρεις."
Η Δανάη αισθάνθηκε το κεφάλι της να γυρίζει και έκλεισε τα μάτια της. Εκείνος βρέθηκε αμέσως δίπλα της και την ρώτησε με ενδιαφέρον : " Είσαι καλά; Γιατί ήπιες τόσο αφού δεν το αντέχεις;"
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...