Kεφάλαιο 89 - Οικογένεια

3.3K 288 9
                                    

Η Δανάη σήκωσε το τηλέφωνό στο κομοδίνο της που χτυπούσε επίμονα. Ήξερε ήδη ποιος την καλούσε. Ο Ορέστης.

Μετά τις αποκαλύψεις των όσων είχαν συμβεί στο παρελθόν, εκείνη και η μητέρα της πήγαν να στο σπίτι των θετών γονιών της. Μπορεί να μην είχε καμία σχέση με την έπαυλη του Αλκιβιάδη αλλά καμία από τις δυο τους δεν νοιαζόταν γι αυτό. Ήταν ένα μέρος που εκείνη αισθανόταν σπιτι της και η μητέρα της επιθυμούσε να γνωρίσει, αφού το θεωρούσε κομμάτι  του παρελθόντος της κόρης της, που το είχε χάσει.

Τίναξε την κουβέρτα από πάνω της και απάντησε το τηλέφωνο: "Ναι;"

"Καλημέρα Δανάη."

"Καλημέρα." Είπε βραχνά.

"Πως είσαι; Κοιμήθηκες καλά το βράδυ;" Το ενδιαφέρον στην φωνή του την συγκίνησε.

"Κοιμήθηκα αργά. Όλο το βράδυ μιλούσαμε με την μητέρα μου. "

"Τι κάνει η Μίνα:"Δεν είναι και πολύ καλά. Ακόμη δεν μπορεί να πιστέψει τα όσα έκανε ο Αλκιβιάδης και κατηγορεί τον  εαυτό της που του επέτρεψε να μπει στην ζωή μας."

"Δεν έφταιγε. Εκείνος της έδειχνε ένα άλλο πρόσωπο. Ποιος μπορεί να δει την ψυχή του ανθρώπου;"

" Έχεις δίκιο. Αυτό της λέω και γώ αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Φοβάμαι οτι θα την καταβάλλει ψυχολογικά όλο αυτό. "

"Δεν πέρασε και λίγα. Έχασε τον άνθρωπο που αγαπούσε, μετά το ένα μωρό της και όταν σε βρήκε έχασε την Αθηνά ενώ στο τέλος έμαθε οτι για όλα έφταιγε ο άντρας που θεωρούσε οτι την βοήθησε και ήταν και άντρας της...."

"Ναι... Η αλήθεια είναι ότι είναι βαριά όλα αυτά. Πρέπει να την στηρίξω..."

"Εσύ; Πως είσαι με όλα αυτά; Δεν κατηγορείς την Μίνα που παντρεύτηκε τον Αλκιβιάδη;"

"Όχι. Ήταν βυθισμένη στην λύπη και την απελπισία και ένας άνθρωπος της άπλωσε το χέρι για να την βοηθήσει. Αυτό πίστευε. Που να ήξερε την αλήθεια; Ποιος θα μπορούσε να το φανταστεί..."

"Ναι... Η αλήθεια είναι οτι και η Μίνα είναι θύμα σε όλη αυτή την ιστορία."

" Αλήθεια χθες είπες οτι δεν πρόκειται να ξαναδούμε τον Αλκιβιάδη, πως είσαι τόσο σίγουρος;"

" Ο Άγγελος μπόρεσε να βρει στοιχεία για όσα έχει κάνει ο Αλκιβιάδης. Έχει μάρτυρες. Δανάη ο Αλκιβιάδης δεν είναι υπεύθυνος μόνο για την απαγωγή σου..."

"Τι θέλεις να πεις;" Τι άλλο θα μπορούσε να έχει κάνει;

"Ο Αλκιβιάδης ήταν υπεύθυνος και για το τροχαίο του βιολογικού σου πατέρα."

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now