Η Δανάη έπιασε το ποτήρι του ζεστού καφέ με τα δυο της χέρια και πήγε μπροστά στο τζάκι του σαλονιού. Αφού εξήγησε σε όλους τι είχε συμβεί οι υπόλοιποι είχαν πάει στις δουλειές τους και είχε μείνει μόνη της στο σαλόνι. Ο Στέφανος είχε φύγει να αλλάξει και ο Ορέστης είχε εξαφανιστεί από την στιγμή που έφτασαν στην φάρμα.
Κάποιοι πελάτες που καθόταν στα σαλονάκια και έπαιζαν επιτραπέζια παιχνίδια. Η Δανάη είχε μείνει πίσω. Δεν ήθελε να βγει ακόμη στο κρύο για να πάει να αλλάξει.
"Μπα! μπα! Δεν θα περίμενα ποτέ οτι θα σε βρίσκαμε εδώ." Η ειρωνική γυναικεία φωνή την έκανε να γυρίσει. Μπροστά της στεκόταν η Έλενα.
" Γεια σου Έλενα."
" Βλέπω έκανες μεγάλες αλλαγές για να καταφέρεις να κρυφτείς."
"Να κρυφτώ; Απο ποιους και για ποιον λόγο;" Χρησιμοποίησε το ίδιο ύφος.
"Α... δεν ξέρω ... από αυτούς που κορόιδεψες και τους έκανες να πιστέψουν οτι είσαι η Αθηνά για να κλέψεις την ζωή της;"
"Αυτός που μιλάει για κάτι χωρίς να έχει μάθει πρώτα τι πραγματικά έχει συμβεί είναι απλά ανόητος. Εγώ δεν κορόιδεψα ποτέ κανέναν. Είχα αμνησία. Μόλις η μνήμη μου επανήλθε έφυγα αμέσως παρότι η οικογένεια Οικονόμου ήθελε να συνεχίσω να ζω μαζί τους."
"Με λες ανόητη;" Ήταν το μόνο με το οποίο ασχολήθηκε από όσα της είχε πει.
"Βλέπω οτι γνώριζες ήδη την ιστορία μου απλά θέλησες να με εκνευρίσεις. Αντί να τα βάζεις με τους άλλους προσπαθώντας να τους μειώσεις δεν θα ήταν καλύτερα να βελτιώσεις τον εαυτό σου για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον αυτού που σε ενδιαφέρει; Για σκέψου το λίγο... Τώρα με συγχωρείς, θέλω να πάω να αλλάξω."
Η ήρεμη φωνή της εκνεύρισε ακόμη περισσότερο την Έλενα που έκανε ένα απειλητικό βήμα προς το μέρος της .
"Έλενα τι κάνεις εδώ;" Η φωνή ανήκε στον Ορέστη που πλησίαζε με θυμωμένο ύφος.
Η Έλενα αμέσως μαζεύτηκε και φόρεσε ένα αθώο ύφος και γύρισε να τον αντιμετωπίσει με ένα χαμόγελο: " Τίποτα.. να συζητούσαμε με την Δανάη."
"Αλήθεια; Εμένα γιατί μου φαίνεται σα να ήσουν έτοιμη για καυγά;"
Το βλέμμα της Έλενας σκοτείνιασε και έριξε την μάσκα αποκαλύπτοντας τον θυμό της: " Με είπε ανόητη..."
Η Δανάη τους παρακολουθούσε αμίλητη.
"Η Δανάη ποτέ δεν μιλάει έτσι σε κάποιον χωρίς λόγο. Μήπως είπες κάτι που δεν έπρεπε;" Ο Ορέστης μίλησε αυστηρά.
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...