Κεφάλαιο 86 - Το βήμα

3K 293 17
                                    

Στο εστιατόριο του μεγάλου ξενοδοχείου τους περίμεναν η Χαρά με τον Δημήτρη. Η Δανάη είχε να δει τον αδερφό της αρκετές μέρες αφού εκείνος προτιμούσε να μένει στο διαμέρισμα που νοίκιασε, μιας και αισθανόταν ακόμη περίεργα να επιστρέψει στο σπίτι μετά τις αποκαλύψεις για την γέννησή του.

Μόλις τους είδαν, σηκώθηκαν και ο Δημήτρης της χαμογέλασε σα να ήθελε να της πει οτι καταλάβαινε τι περνούσε αφού τα είχε περάσει και ο ίδιος.

"Δανάη... είσαι καλά;" Την ρώτησε.

Εκείνη τον αγκάλιασε. Μπορεί να μην ήταν αληθινά αδέρφια αλλά εκείνη τον έβλεπε σαν πραγματικό αδερφό από την στιγμή που είχε πάρει την θέση της Αθηνάς: " Καλά είμαι."

Ο Δημήτρης την απομάκρυνε λίγο από κοντά του για να μπορεί να βλέπει το πρόσωπό της: " Μου είπε η Χαρά τι έγινε. Όλα έχουν γίνει άνω κάτω στην ζωή μας..."

"Ναι..." Αυτή ήταν η αλήθεια. Σε αυτήν την ιστορία ήταν όλοι πληγωμένοι.

"Ας μην σκεφτόμαστε αυτά τα στενάχωρα πράγματα τώρα. Είναι παραμονή Χριστουγέννων ας ξεχάσουμε τα προβλήματα και ας προσπαθήσουμε να περάσουμε όμορφα." Είπε χαρούμενα  η Χαρά προσπαθώντας να τους παρασύρει και να ανεβάσει την διάθεση.

Οι τέσσερις τους απόλαυσαν το φαγητό και το κόκκινο κρασί, κουβεντιάζοντας για πολλά θέματα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά που τους προβλημάτιζαν. Η βραδιά τους κυλούσε ήρεμα όταν χτύπησε το τηλέφωνο της Χαράς εκείνη απάντησε κοιτάζοντας την Δανάη : " Γεια σας κυρία Μίνα.... Ναι η Δανάη είναι εδώ μαζί μας μην ανησυχείτε... Θέλετε να της μιλήσετε;" Η Χαρά έτεινε το χέρι της με το τηλέφωνο προς το μέρος της.

Η Δανάη πήρε αποφασιστικά το τηλέφωνο: " Ναι;"

"Έλα Δανάη γιατί έφυγες έτσι βιαστικά; Αν μου έλεγες οτι βαριόσουν θα μπορούσαμε να φύγουμε παρέα."

"Δεν θα ήταν σωστό να αφήσεις τον ... Αλκιβιάδη μόνο του. Άλλωστε εγώ ήθελα να βρω τα παιδιά. Μην με περιμένεις . Δεν ξέρω τι ώρα θα γυρίσω."

"Σίγουρα είσαι μόνο με την Χαρά και τον Δημήτρη;" Η καχυποψία της Μίνας βγήκε και πάλι στην επιφάνεια.

Η Δανάη κοίταξε τον Ορέστη που δεν είχε πάρει το βλέμμα του από πάνω της : " Μαμά είμαι με αυτούς που θέλω να είμαι μια τέτοια μέρα. Μην ανησυχείς . Να περάσετε καλά. Τα λέμε αύριο." Η μητέρα της δεν είχε διστάσει να κρατήσει τα παιδιά του άντρα που αγαπούσε παρόλες τις δυσκολίες οπότε ήταν σίγουρη πως δεν της είχε πει ψέματα αφού και εκείνη θα προστάτευε με νύχια και με δόντια την σχέση της.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now