Η Θάλεια μαζί με τον Ορέστη βγήκαν από την αίθουσα αφηνοντάς την μόνη και αναστατωμένη. Τι θα έκανε; Γιατί έπρεπε να είναι ο Ορέστης εκεί;
Κατέβηκε από την σκάλα ενώ σκεφτόταν οτι προς το παρόν εκείνος δεν την είχε αναγνωρίσει αφού είχε αποφύγει να τον αφήσει να δει το πρόσωπό της.
Η Θάλεια μπήκε και πάλι στην αίθουσα: " Είναι ένας από τους καλεσμένους του Στέφανου. " Εξήγησε.
"Αλήθεια; Είναι μόνος του;"
"Μάλλον γιατί οι δύο γυναίκες της παρέας μένουν μαζί. Είδες μάτια που έχει; Είναι κούκλος."
"Νομίζω οτι τελειώσαμε τον στολισμό. Τι λες και συ;" Προσπάθησε να αποφύγει την συζήτηση.
"Ας δούμε τι κάναμε."Η Θάλεια έβαλε την μπρίζα και η αίθουσα έγινε σαν Χριστουγενιάτικο όνειρο με τα φωτάκια να αναβοσβήνουν.
" Όμορφα !" Είπαν και οι δυο μαζί και μετά γέλασαν.
Αργότερα η Δανάη σκεφτόταν οτι θα ήταν αδύνατο να μην την ανακάλυπτε ο Ορέστης αφού θα έμενε εκεί όλη την εβδομάδα. Θα έπρεπε να τον αντιμετωπίσει με θάρρος, δείχνοντάς του οτι είχε προχωρήσει σε μια άλλη ζωή και οτι εκείνος δεν την επηρρέαζε.
Το βράδυ πριν ανοίξει η αίθουσα για το δείπνο η Δανάη καθόταν στο πιάνο προβάροντας τα κομμάτια που είχε διαλέξει να παίξει. Όταν μπήκε στην αίθουσα η Θάλεια την είχε κοιτάξει ξαφνιασμένη. Για πρώτη φορά από όταν είχε πάει στην φάρμα είχε μακιγιαριστεί, τονίζοντας τα μεγάλα της μάτια ενώ τα μαλλιά της ήταν επιμελώς ατημέλητα, αφού τα είχε φορμάρει μόνο με αφρό και έδειχναν αναστατωμένα. Είχε φορέσει ένα στενό μαύρο παντελόνι με ένα λευκό πουκάμισο. Τα πρώτα κουμπιά όμως τα είχε αφήσει ξεκούμπωτα αποκαλύπτοντας την άκρη του δαντελένιου μαύρου τοπ που φορούσε από μέσα.
Όταν έφτασε η ώρα για να ανοίξει το εστιατόριο η Θάλεια έβαλε στην μπρίζα τα φωτάκια και άναψε το κερί πάνω στο πιάνο. Η Δανάη σταμάτησε την πρόβα και την ακολούθησε στην κουζίνα ανήσυχη. Στην πραγματικότητα έτρεμε στην ιδέα οτι θα έπρεπε να αντιμετωπίσει και πάλι τον Ορέστη.
"Η παρέα του Στέφανου θα έρθει για βραδινό;" Ρώτησε προσπαθώντας να δείξει αδιάφορη.
"Δεν ξέρω. Ο Στέφανος τους έχει πάει στην πόλη. Δεν ξέρω αν θα επιστρέψουν εδώ για φαγητό."
Η Δανάη ηρέμησε λίγο.
Όταν το εστιατόριο άνοιξε, ο κόσμος είχε γεμίσει την αίθουσα ενώ κάποιοι περίμεναν ακόμη και στο μπαράκι για να βρουν τραπέζι. Η Δανάη κοίταζε γύρω της ευχαριστημένη που η παρέα του Στέφανου δεν είχε γυρίσει. Δεν είχε προλάβει να μιλήσει καθόλου με την Θάλεια για να την ξαναρωτήσει γι αυτό και σε λίγο θα καθόταν στο πιάνο.
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...