Κεφάλαιο 84 - Σκιές από το παρελθόν.

2.7K 305 26
                                    

Η Δανάη καθισμένη στο δωμάτιό της προσπαθούσε να σκεφτεί έναν τρόπο για να κάνει την μητέρα της να αλλάξει τις σκέψεις της για τον Ορέστη καταλήγοντας στο συμπέρασμα οτι  κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ δύσκολο αν δεν αποδεικνύονταν οτι ο πατέρας του δεν ήταν ο πρωταγωνιστής στο δράμα της ζωής τους. Όμως εκείνη πως θα μπορούσε να ψάξει κάτι που έγινε είκοσι χρόνια πριν;

Το χτύπημα στην πόρτα την έβγαλε από τις σκέψεις της. Η μητέρα της μπήκε στο δωμάτιο . Αυτό τον καιρό σχεδόν δεν χαμογελούσε ακόμη και σε εκείνη.

"Δανάη, σήμερα θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά και το απόγευμα. Τι θα έλεγες να βγαίναμε μια βόλτα; Θα μας κάνει καλό η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα."

Η Δανάη την κοίταξε προβληματισμένη. Η Μίνα έτρωγε πολύ λίγο τελευταία και είχε χάσει πολύ βάρος: " Ναι φυσικά. Ας πάμε."

Ένας μορφασμός που προσπαθούσε να μοιάσει με χαμόγελο φάνηκε στο πρόσωπο της μαμάς της πριν εκείνη γυρίσει για να βγει από το δωμάτιο.

Το μεσημέρι η Μίνα μπήκε και πάλι στο δωμάτιό της: " Δανάη, μπορείς να πας αυτό το κοστούμι στο γραφείο του πατέρα σου; Έχει μια σημαντική συνάντηση το βράδυ και λόγω του χριστουγεννιάτικου πάρτυ δεν μπορώ να στείλω καμία κοπέλα από το προσωπικό. Θα το πήγαινα εγώ αλλά πρέπει να μιλήσω με έναν πελάτη. Μπορείς να πας και μετά να με περιμένεις εκεί για να βγούμε."

Η Δανάη συμφώνησε. Άλλωστε το γραφείο του Ορέστη ήταν κοντά  και θα μπορούσε να του κάνει έκπληξη.

Έφτασε στα γραφεία του Αλκιβιάδη την ώρα του μεσημεριανού διαλείμματος. Έτσι όταν ανέβηκε στο γραφείο του πατέρα της η γραμματέας του έλειπε. Χτύπησε την πόρτα αλλά κανείς δεν της απάντησε. Μπήκε στο γραφείο και πήγε προς την πόρτα της ντουλάπας για την οποία της είχε μιλήσει η Μίνα. Εκεί έπρεπε να αφήσει το κοστούμι για να το βρει ο Αλκιβιάδης. Κρέμασε την κρεμάστρα  και έκλεισε την πόρτα. Η ασφάλεια στην είσοδο της είχε ήδη πει οτι ο Αλκιβιάδης είχε βγει για κάποιο ραντεβού.

Βγήκε από το γραφείο και ετοιμάστηκε να φύγει όταν είδε στην άλλη άκρη του διαδρόμου, τον πατέρα της μαζί με έναν άλλο άντρα να κατευθύνονται προς το γραφείο. Εκείνη δεν την είχαν δει ακόμη, βυθισμένοι στην κουβέντα τους που ήταν έντονη. Ξαφνικά ο άντρας σταμάτησε και έπιασε τον Αλκιβιάδη από τον γιακά. Η Δανάη έκανε να πάει προς το μέρος τους για να τους χωρίσει όταν γνώρισε το πρόσωπο του άντρα. Ήταν ο πατέρας του Ορέστη.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now