Κεφάλαιο 13 - Τα γενέθλια

3.1K 353 14
                                    

Η Αθηνά δεν μπορούσε να βγάλει από το μυαλό της το πρόσωπο της κοπέλας στο νοσοκομείο. Έδειχνε τόσο συντετριμμένη όταν κατάλαβε οτι είχε κάνει λάθος... Θα πρέπει να την είχε μπερδέψει με κάποιο πολύ αγαπημένο της πρόσωπο.

"Τι θα έλεγες να πηγαίναμε για ψώνια; Αποφάσισα να μην ασχοληθώ με την δουλειά σήμερα. " Την ρώτησε η μητέρα της όταν μπήκαν στο αυτοκίνητο.

"Ναι ..." Είπε εκείνη αφηρημένα και αμέσως η Μίνα στράφηκε προς το μέρος της με αγωνία:

"Τι έγινε; Δεν αισθάνεσαι καλά;"

"Καλά είμαι."

Όταν έφτασαν στο μεγάλο εμπορικό κέντρο εκείνο ήταν γεμάτο από κόσμο.  Άρχισαν να περπατάνε αργά χαζεύοντας στις βιτρίνες ενώ σχολίαζαν αυτά που έβλεπαν.

"Αθηνά, πως σου φαίνεται ο Ορέστης ; Περάσατε καλά όταν βγήκατε μαζί;"

"Καλός είναι σαν φίλος."

"Φίλος; Δεν είναι φίλος σου. Θα γίνει άντρας σου."

Η Αθηνά κατάλαβε οτι η μητέρα της προσπαθούσε να την ψαρέψει και να την κατευθύνει.

"Μαμά μετά το ατύχημα όλα είναι ξένα για μένα. Πως περιμένεις να δω κάποιον άγνωστο σαν υποψήφιο σύζυγό μου; Άλλωστε δεν είμαι μικρή ακόμη;"

"Μην χρησιμοποιείς αυτό το επιχείρημα. Αν είχες στόχους και πειθαρχία στην ζωή σου δεν θα συζητούσαμε για γάμο." Η μαμά της έδειχνε αγανακτισμένη αλλά εκείνη δεν αισθανόταν οτι ήταν τέτοιος άνθρωπος που περιέγραφε. Η Αθηνά έπιασε το χέρι της Μίνας και άρχισε να το κουνάει παιχνιδιάρικα ενώ είπε με ναζιάρικη φωνή : " Γιατί δεν μου δίνετε μια ευκαιρία τώρα και αν δεν τα πάω καλά, τότε με παντρεύετε."

Η Μίνα την κοίταζε έκπληκτη. Η κόρη της μετά το ατύχημα είχε μεταλλαχθεί αλλά της άρεσε. Την αισθανόταν περισσότερο κοντά της από ποτέ. Χαμογέλασε χωρίς να μπορεί να το ελέγξει: " Από  πότε έγινες τόσο παιχνιδιάρα εσύ;" Εκείνη σήκωσε τους ώμους της και στάθηκε σε άλλη μια βιτρίνα.

"Πρέπει να ψωνίσουμε ρούχα για αύριο το βράδυ. Θα έρθουν όλοι οι φίλοι και γνωστοί."

Την επόμενη μέρα το σπίτι βρισκόταν σε αναστάτωση από τις ετοιμασίες.  Ο κήπος είχε στολιστεί αφού, αν και φθινόπωρο, ο καιρός ήταν ζεστός και ένα πιάνο είχε τοποθετηθεί στο ξύλινο πάτωμα που είχε σχηματιστεί στο κέντρο.

Όταν σκοτείνιασε όλα τα διακοσμητικά φώτα άναψαν δημιουργώντας ενα ονειρικό περιβάλλον. Η Μίνα βγαίνοντας από την κουζίνα της φώναξε : " Αθηνά πήγαινε να ντυθείς. Σε λίγο θα αρχίσουν να φτάνουν οι καλεσμένοι."

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now