Η Μίνα έψαξε με το βλέμμα της την Δανάη. Μόλις την είδε το πρόσωπό της φωτίστηκε από ένα χαμόγελο και πήγε κοντά της.
"Γεια σου Ορέστη. Δανάη μου, μήπως κουράστηκες; Θα ήθελες να φύγουμε;" Της είπε με ζεστασιά.
Ο Ορέστης συνέχιζε να εκπλήσσεται με το δυνατό δέσιμο της Μίνας με την Δανάη. Φαινόταν σα να την έχει βάλει στην θέση της Αθηνάς αλλά πως ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο; Είχε δει τον πόνο της όταν είχε μάθει οτι η Αθηνά ήταν αυτή που είχε σκοτωθεί στο ατύχημα. Ποια μάνα θα έβαζε ένα ξένο παιδί στην θέση της κόρης της;
Η Δανάη κούνησε το κεφάλι της: "Η αλήθεια είναι οτι είμαι λίγο αλλά εσείς δεν χρειάζεται να φύγετε μαζί μου. Μπορώ να φύγω μόνη μου. "
"Συγνώμη που σου έκρυψα οτι θα ερχόμασταν σε αυτή την εκδήλωση αλλά ήθελα να σε παρουσιάσω σε όλο τον κύκλο μας σαν νέο μέλος της οικογένειάς μας." Το βλέμμα της Μίνας σκοτείνιασε, τα μάτια της πλημμύρισαν με θλίψη όταν είπε: " Όλοι πια ξέρουν οτι η Αθηνά δεν βρίσκεται κοντά μας αλλά μόνο αν έχω εσένα κοντά μου μπορώ να το αντιμετωπίσω. Όλοι λοιπόν θα πρέπει να σε αποδεχτούν σαν μέλος της οικογένειάς μας."
Η Δανάη δεν καταλάβαινε τίποτα αλλά ούτε το μέρος ούτε η κούρασή της ήταν κατάλληλα για να το συζητήσει παραπάνω. Θα έπρεπε όταν θα της δινόταν η ευκαιρία να πει στην Μίνα οτι δεν έπρεπε να την βλέπει σαν μέλος της οικογένειας και η ίδια ούτε αισθανόταν αλλά ούτε επιθυμούσε να αισθανθεί έτσι. Το βλέμμα της έπεσε στον πατέρα του Ορέστη που τις κοίταζε από την άκρη της αίθουσας. Είχε χλωμιάσει και τα μάτια του έδειχναν άγχος.
"Αν θέλετε να καθίσετε και άλλο μπορώ να γυρίσω εγώ την Δανάη στο σπίτι." Είπε ο Ορέστης τραβώντας την προσοχή της από τον πατέρα του.
"Μπα δεν χρειάζεται. Μάλλον και εμείς θα φύγουμε. Αύριο είναι εργάσιμη. "
Όταν η Μίνα απομακρύνθηκε η Δανάη έβγαλε το κινητό της και σχημάτισε το νούμερο της Χαράς. Η φιλη της της απάντησε ψιθυρίζοντας.
"Έλα Χαρά, μίλησες καθόλου με τον Δημήτρη; "
"Μην ανησυχείς, ήρθε να με βρει. Εδώ είναι, κοιμάται."
"Κοιμάται;"
"Ναι δεν αισθανόταν και πολύ καλά. Πες το στους γονείς του να μην ανησυχούν."
Όταν έκλεισε το τηλέφωνο η Δανάη φαινόταν προβληματισμένη.
"Έγινε κάτι;" Ο Ορέστης την κοίταζε με ενδιαφέρον.
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...