Κεφάλαιο 82 - Κλεμμένες στιγμές

2.8K 291 9
                                    

Η  Δανάη αισθανόταν να καταπιέζεται από την αυταρχική συμπεριφορά της Μίνας αλλά η ευγενική της φύση δεν της επέτρεπε να έρθει σε αντιπαράθεση μαζί της βλέποντάς την σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Η μητέρα της φαινόταν να μην μπορεί να συνέλθει από την στιγμή που είχε μάθει ποιος κρυβόταν πίσω από όλη την δυστυχία της.

  Όταν της είπε οτι θα έβγαινε με την Χαρά, προσπάθησε να την αποτρέψει και όταν δεν το κατάφερε προσπάθησε και πάλι να την εκβιάσει. Ευτυχώς από την δύσκολη θέση την έβγαλε ο Δημήτρης: "Μην ανησυχείς μαμά, θα βγούμε παρέα."

Η Μίνα τον κοίταξε επιφυλακτικά: " Είσαι σίγουρος οτι δεν θα επιτρέψεις στον Ορέστη να την πλησιάσει; Δεν θέλω αυτούς τους ανθρώπους στην ζωή μας."

"Μην ανησυχείς, το ξέρεις άλλωστε οτι και εγώ δεν συμπαθώ τον Ορέστη."

Η αλήθεια είναι οτι η Μίνα είχε ακούσει πολλές φορές τον Δημήτρη να μιλάει για τον Ορέστη με αντιπάθεια μετά από όσα είχε κάνει στην Δανάη έτσι στο τέλος υποχώρησε, με απροθυμία, αφού δεν ήθελε να πιέσει και άλλο την Δανάη.

Η Δανάη και ο Δημήτρης έφτασαν στο κλαμπ. Λίγο πριν μπουν μέσα η Δανάη γύρισε και είπε: " Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη. Αισθάνομαι να πνίγομαι από τον έλεγχο που θέλει να μου ασκήσει η μαμά."

"Ναι ξέρω ... η μητέρα μπορεί να γίνει πολύ πιεστική όταν θέλει να πετύχει κάτι."

Μπήκαν στο γεμάτο κλαμπ και προχώρησαν προς το μέρος που θεωρητικά θα βρισκόταν η Χαρά. Δεν μπορούσαν να φτάσουν στο μπαρ αφού υπήρχε παντού γύρω κόσμος. Έτσι άρχισαν να κοιτάζουν γύρω τους.

Η Δανάη ξαφνικά αισθάνθηκε κάποιον πίσω της και δύο χέρια να τυλίγονται στην μέση της. Ήταν έτοιμη να κάνει μια αμυντική λαβή όταν άκουσε την φωνή του Ορέστη δίπλα στο αυτί της : " Ξέρεις πόση ώρα σε περιμένω;"

Χαμογέλασε και γύρισε για να βρεθεί στην αγκαλιά του. Τα μάτια τους έλαμψαν από ικανοποίηση μόλις συναντήθηκαν.

"Είσαι πολύ ώρα εδώ;"

"Ναι αφού μου είπες οτι θα ερχόσουν ήρθα από νωρίς. Έλα πάμε στο τραπέζι. Είναι και ο Άγγελος εδώ."

Ο Δημήτρης τους είπε οτι θα έψαχνε την Χαρά και απομακρύνθηκε από κοντά τους. Όταν έφτασαν ο Άγγελος πήγε αμέσως κοντά της : " Δανάη, χαίρομαι που επιτέλους σε βρήκε ο ξάδερφός μου. Δεν θα άντεχα να βλέπω άλλο την πονεμένη του έκφραση."

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now