Η Δανάη περπατούσε στα τυφλά. Το χιόνι έπεφτε πυκνό και είχε χαθεί εντελώς μέσα στο δάσος. Τα πόδια της ήδη είχαν αρχίσει να κρυώνουν και βλαστημούσε τον εαυτό της που είχε αφήσει το πρωί το τηλέφωνό της να φορτίζει αντί να το πάρει μαζί της, αν και βέβαια δεν ήξερε αν εκεί μέσα θα έπιανε σήμα. Το κρύο είχε αρχίσει να περνάει μέσα από τα πόδια της σε όλο της το σώμα. Έκανε άλλη μια προσπάθεια. Σήκωσε τα χέρια της και μέσα από το χωνί που σχημάτισαν φώναξε με όλη της την δύναμη: " Βοήθεια! Με ακούει κανείς!!"
Τίποτα. Μόνο απόλυτη ησυχία.
"Ποιος να μου το έλεγε οτι θα άφηνα τα κοκκαλάκια μου το 2019 σε βουνό δίπλα σε πόλη εξαιτίας της ηλιθιότητάς μου." Μονολόγησε και συνέχισε να περπατάει: " Βέβαια για όλα φταίει ο Ορέστης. Αν δεν εμφανιζόταν μπροστά μου... δεν θα έχανα το μυαλό μου και δεν θα ξεχνούσα να φορτίσω το κινητό μου και τώρα θα ήμουν ήδη μπροστά από το τζάκι με έναν ζεστό καφέ στο χέρι."
Σταμάτησε και έκανε μια στροφή γύρω από τον εαυτό της. Και πάλι όλα ήταν ίδια. Δεν ήξερε τι να κάνει. Ξαφνικά άκουσε πίσω της κάτι να κινείται και γύρισε τρομαγμένη. Είδε ένα ζώο που έμοιαζε με λύκο να κινείται προς το μέρος της. Όταν την πλησίασε κατάλαβε οτι επρόκειτο για ένα όμορφο λυκόσκυλο που στάθηκε μπροστά της κουνώντας την ουρά του.
"Ποιος είσαι εσύ όμορφε;" Χάιδεψε το κεφάλι του ζώου που κούνησε ακόμη πιο έντονα την ουρά του. Ξαφνικά ο σκύλος άρχισε να γαβγίζει δυνατά και μια φωνή ακούστηκε κάπου μέσα στο δάσος: " Τζέι Τζέι που είσαι;"
Ο σκύλος γάβγιζε συνέχεια και η Δανάη ανέπνευσε ανακουφισμένη. Την είχε γλιτώσει. Ο Τζέι Τζέι την είχε σώσει.
Ένας μεγαλόσωμος μεσήλικας άντρας εμφανίστηκε μέσα στο χιόνι που μόλις την είδε την κοίταξε έκπληκτος.
"Καλημέρα. Έχω χαθεί, μπορείτε να με βοηθήσετε;" Είπε ευγενικά με τους μυς του προσώπου της να κάνουν μεγάλη προσπάθεια αφού ήταν παγωμένοι.
"Εσύ είσαι η Δανάη που χάθηκε; Σε ψάχνει όλη η φάρμα. Πως είσαι; Είσαι τραυματισμένη πουθενά;" Την πλησίασε ενώ έβγαζε ένα τηλέφωνο από την τσέπη του.
"Έλα Στέφανε την βρήκε ο Τζέι Τζέι. Είναι καλά. Τώρα θα πάμε στο αυτοκίνητο. Δείχνει να έχει παγώσει."
Όταν έκλεισε το τηλέφωνο στράφηκε προς το μέρος της : " Είμαι ο Αντώνης. Φίλος του Νίκου και του Στέφανου και αυτός όπως κατάλαβες είναι ο Τζέι Τζέι."
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...