Κεφάλαιο 81 - Δεν πρέπει να συναντηθούμε...

2.8K 281 14
                                    

Μετά το πρωινό η Δανάη είπε στην Μίνα οτι ήθελε να πάει να βρει την Χαρά. Η μητέρα της παρόλο που την κοίταξε καχύποπτα δεν είπε τίποτα, γεγονός που την εντυπωσίασε.

Η μέρα ήταν ηλιόλουστη και η Δανάη απόλαυσε το περπάτημα μέχρι την στάση. Λόγω της ώρας ο κόσμος που περίμενε δεν ήταν πολύς. Το λεωφορείο έφτασε γρήγορα και ήταν σχεδόν άδειο. Κάθισε σε ένα κάθισμα  και έβγαλε το τηλέφωνό της. Ο Ορέστης απάντησε αμέσως.

"Δανάη;" Άγχος...

" Καλημέρα."

" Πως είσαι;" Το ενδιαφέρον φαινόταν στην φωνή του.

" Είμαι καλά. Πηγαίνω στην καφετέρια που δούλευα με την Χαρά."

"Βγήκες; Νόμιζα πως δεν θα μπορούσες να βγεις εξαιτίας της Μίνας."

"Νομίζω οτι με δοκιμάζει. Παρότι με υποπτεύεται με άφησε να βγω."

"Θα έρθω να σε βρω."

"Δεν δουλεύεις;"

"Ναι στην δουλειά είμαι."

"Μην έρχεσαι. Αν μάθει η μητέρα μου οτι συναντηθήκαμε δεν θα με αφήσει να ξαναβγώ. Με απειλεί συναισθηματικά για να μην βγω μαζί σου και δεν είναι καλά. Δεν θέλω να την ταράξω περισσότερο. Άλλωστε αν ανακαλύψει οτι της είπα ψέματα δεν θα με ξαναεμπιστευτεί. Μην έρχεσαι. Ας κάνουμε υπομονή."

"Μα θέλω να σε δω. Είδαμε και πάθαμε για να είμαστε μαζί και τώρα θα είμαστε και πάλι χωριστά;"

"Δεν γίνεται να ειδωθούμε προς το παρόν." Προσπαθούσε να τον πείσει για κάτι που και η ίδια δεν ήθελε.

Πριν κλείσουν το τηλέφωνο, η Δανάη είχε αντιληφθεί το άγχος στην φωνή του. Φοβόταν μήπως η μαμά της κατόρθωνε να την πείσει και τελικά τους χώριζε.

Μόλις μπήκε στο καφέ η Χαρά την είδε και έτρεξε κοντά της. Την έσφιξε στην αγκαλιά της συγκινημένη: " Δανάη... επιτέλους..."

Αφού ηρέμησαν, κάθισαν σε ένα άπό τα λίγα τραπεζάκια που έτυχε να είναι άδειο και άρχισαν να συζητούν. Η Δανάη διηγήθηκε στην φίλη της όσα είχαν συμβεί από την τελευταία φορά που είχαν ειδωθεί ενώ η εκείνη την παρακολουθούσε με αγωνία.

"Πως κατέληξαν έτσι τα πράγματα; Τώρα τι θα κάνετε με τον Ορέστη;"

Κούνησε το κεφάλι της : " Δεν ξέρω. Ελπίζω με το πέρασμα του χρόνου η μητέρα μου να καταλάβει οτι ακόμη και αν ο πατέρας του έκανε κάτι τέτοιο, ο Ορέστης δεν έχει καμία ευθύνη."

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now