Κεφάλαιο 56 - Φόβος

2.8K 327 12
                                    

Η Δανάη μπήκε στο σπίτι και τους βρήκε όλους μαζεμένους στο σαλόνι εκτός από τον Δημήτρη. Τα μάτια της Μίνας άστραψαν από χαρά μόλις την είδε: " Καλώς το κορίτσι μου. "

"Γεια σας." Είπε εκείνη.

"Δανάη σήμερα θα βγούμε έξω για φαγητό. Τι λες;"  Η Μίνα μιλάγε με ενθουσιασμό.

Αν και αισθανόταν κουρασμένη η Δανάη δεν μπορούσε να αρνηθεί μπροστά στον ενθουσιασμό που έδειχνε. Η Μίνα που είχε σταματήσει να τρώει μετά τον θάνατο της Αθηνάς, ζητούσε να βγουν για φαγητό. Χαμογέλασε προσπαθώντας να κρύψει την κούρασή της: " Όπως θέλετε. Ο Δημήτρης που είναι;"

Ο Αλκιβιάδης απάντησε: " Έχει φύγει από το πρωί. Θα τον πάρω τηλέφωνο να ερθει να μας βρει."

Η Μίνα αγνοώντας την κουβέντα τους πήγε δίπλα στην Δανάη: " Πάμε να διαλέξουμε τα ρούχα σου."

Μισή ώρα αργότερα ο Αλκιβιάδης τις περίμενε στην είσοδο. Το ύφος του έδειχνε ανησυχία.

"Βρήκατε τον Δημήτρη; " Ρώτησε η Δανάη. Ο Αλκιβιάδης κούνησε αρνητικά το κεφάλι του και μια σκιά ανησυχίας πέρασε από τα μάτια της Μίνας αλλά αμέσως μετά την κοίταξε και πάλι χαρούμενα: " Θα έχει βγει με τους φίλους του. Είμαι σίγουρη οτι θα επικοινωνήσει μαζί μας. Πάμε;"

Πήγαν σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο του κέντρου. Η Μίνα δεν της το είχε πει αλλά εκεί γινόταν μια συγκέντρωση για τους οικονομικούς παράγοντες στον χώρο της υγείας. Η Μίνα χαμογελούσε δίπλα της ενώ την έπιανε αγκαζέ. Η αίθουσα ήταν όμορφα διακοσμημένη και όλοι ήταν επίσημα ντυμένοι. Η Δανάη γύρισε στην Μίνα: " Κυρία Μίνα δεν θα έπρεπε να έχω έρθει μαζί σας σε αυτήν την εκδήλωση.  Έπρεπε να έχει έρθει ο Δημήτρης."

" Η θέση σου είναι δίπλα μας."

"Μα όλοι μας κοιτάζουν. Σίγουρα ξέρουν οτι δεν είμαι η κόρη σας."

"Δεν με νοιάζει καθόλου τι σκέφτονται οι άλλοι. Εμένα με νοιάζει που νιώθω τόσο καλά όταν βρίσκεσαι δίπλα μου."

"Μα..."

"Μην το σκέφτεσαι άλλο. Απόλαυσε την βραδιά."


Η Δανάη κοίταξε γύρω της βαριεστημένα. Δεν ήξερε κανέναν εκεί και νύσταζε. Το στενό φόρεμα την πίεζε και οι ψηλές γόβες την έκοβαν.'Που είσαστε αγαπημένα μου σπορτέξ;' Σκέφτηκε και άπλωσε το χέρι της για να πάρει ένα ποτήρι με νερό από τον πάγκο των ποτών.

"Με νερό θα την βγάλεις;" Η γνωστή φωνή στο αυτί της την ξάφνιασε.

"Ορέστη! Και εσύ εδώ;"

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now