Δεύτερο κεφάλαιο για σήμερα για τις φίλες που μου κάνουν παράπονα!!!! Περιμένω τα σχόλιά σας.
Η Αθηνά στάθηκε όρθια με την βοήθεια της Χαράς: " Μην ανησυχείς. Δεν μου έκανε τίποτα. Απλά με έπιασε ξαφνικά πολύ δυνατός πονοκέφαλος."
"Μην ανησυχείς τον έδιωξαν από το μαγαζί. Δεν θα μπορεί να ξαναέρθει."
Η Αθηνά ανάσανε ανακουφισμένη. Η ανακάλυψη και μόνο οτι στο παρελθόν είχε χρησιμοποιήσει ναρκωτικά την έκανε να φοβηθεί. Δεν μπορούσε να πιστέψει οτι ζούσε έτσι.
"Χαρά πάμε λίγο στην τουαλέτα;" Δεν είχε εμπιστοσύνη στον εαυτό της να μείνει μόνη της.
Μπήκαν που ήταν γεμάτος από γυναίκες. Η Αθηνά ακούμπησε την πλάτη της στον τοίχο και η Χαρά στάθηκε μπροστά της και την κοίταζε ανήσυχη.
"Είσαι κατάχλωμη. Πονάει ακόμη το κεφάλι σου;"
Εκείνη κούνησε καταφατικά το κεφάλι της : " Ναι αλλά περνάει. " Ξαφνικά αντιλήφθηκε οτι στο χέρι της κρατούσε το φακελάκι που της είχε δώσει ο άντρας. Έσφιξε δυνατά την χούφτα της και τα νύχια χώθηκαν στην σάρκα της.
Μια κοπέλα βγήκε και η Αθηνά είπε στην Χαρά : " Πάω λίγο μέσα." Έτρεξε βιαστικά και έκλεισε την πόρτα πίσω της. Μετά έριξε το φακελάκι στο νερό και πάτησε το καζανάκι κρατώντας το πατημένο μέχρι να βεβαιωθεί οτι το μικρό φακελάκι είχε εξαφανιστεί. Έκρυψε το πρόσωπό της με τα χέρια της. Ποτέ δεν θα πίστευε οτι στο παρελθόν ήταν τέτοιου είδους άνθρωπος. Τι ζωή έκανε; Πως μπόρεσε να πετάξει στα σκουπίδια το μέλλον της μπλέκοντας με ναρκωτικά; Αν κάποιος της το έλεγε ποτέ δεν θα πίστευε οτι υπήρξε τόσο αδύναμος και ανασφαλής χαρακτήρας στο παρελθόν.
Η Χαρά την περίμενε: "Μήπως θέλεις να φύγουμε; Δεν φαίνεσαι και πολύ καλά."
" Όχι. Είμαι δυνατή. Δεν θα με πάει η ζωή όπου θέλει. Εγώ αποφασίζω πως θα ζήσω και θα την οδηγήσω εκεί που θέλω εγώ." Είπε με πείσμα και έσφιξε τα χείλη της με πείσμα.
Η Χαρά την κοίταζε με τα μάτια διάπλατα ανοιχτά και ψέλισε: " Δανάη;"
Η Αθηνά που δεν είχε ακούσει καλά την ρώτησε: " Τι είπες;"
Η Χαρά σαν να συνήλθε ξαφνικά είπε : " Τίποτα. Τίποτα. Τα κορίτσια θα μας περιμένουν. Αν είσαι καλύτερα πάμε;"
Τα κορίτσια που είχαν καταλάβει οτι κάτι είχε συμβεί έπεσαν αμέσως πάνω στην Χαρά που τους εξήγησε τι είχε συμβεί. Μετά από λίγο η παρέα είχε επανέλθει στην προηγούμενη διάθεσή της όμως η Αθηνά αισθανόταν ένα βάρος που πάλευε να ξεφορτωθεί. Αφέθηκε να παρασυρθεί από την διάθεση των υπολοίπων ξεχνώντας την άσχημη συνάντηση. Θα έβγαζε αυτού του είδους τα καρκινώματα από την ζωή της.
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...