Κεφάλαιο 54 - Πρώτη μέρα στο σπίτι

3.1K 337 17
                                    

Η Δανάη μόλις μπήκε στο εσωτερικό του σπιτιού περιεργάστηκε τον χώρο γύρω της. Την προηγούμενη φορά που ήταν εκεί, ήταν πολύ αναστατωμένη για να δει που βρισκόταν. Η Μίνα την οδήγησε στο σαλόνι και οι δυο τους κάθισαν στον καναπέ. Ο Ορέστης και ο Αλκιβιάδης τις ακολουθούσαν. Η Μίνα ειδοποίησε την Σοφία, την οικονόμο να ετοιμάσει το τραπέζι για το δείπνο την στιγμή που εκείνη έφερε μια πετσέτα για να σκουπιστεί ο Αλκιβιάδης που είχε γίνει μούσκεμα.

Η Μίνα δεν άφησε την Δανάη από κοντά της. Τα χέρια της κρατούσαν το δικό της και την κοίταζε με μάτια πλημμυρισμένα από συναισθήματα.

Ο Ορέστης παρατηρούσε την σκηνή σαστισμένος. Ο Αλκιβιάδης και η Μίνα  έδειχναν πολύ συγκινημένοι από την παρουσία της Δανάης ενώ εκείνη φαινόταν αμήχανη.

Την ώρα που έτρωγαν μπήκε στην τραπεζαρία ο Δημήτρης που μόλις την είδε χαμογέλασε εγκάρδια: " Καλώς ήρθες πίσω Δανάη."

Για πρώτη φορά η Δανάη είδε την μητέρα της να κοιτάζει τον Δημήτρη με τρυφερότητα στα μάτια της. Το παγωμένο βλέμμα που είχε πάντα όταν τον κοιτούσε είχε χαθεί. Το ίδιο πρέπει παρατήρησε και ο Δημήτρης που έδειξε για μια στιγμή να σαστίζει.

Όταν έφαγαν και πήγαν στο σαλόνι μαζί τους πήγε και η Μάρθα. Η μεγάλη γυναίκα κάθισε σε μια πολυθρόνα και κοίταζε με μελαγχολία την Δανάη. Εκείνη το παρατήρησε αλλά ήξερε οτι η γυναίκα αυτή ήταν η νταντά της Αθηνάς. Σίγουρα βλέποντάς την αισθανόταν ακόμη περισσότερο την απουσία του παιδιού που μεγάλωσε. Το ίδιο θα περίμενε και από την Μίνα και τον Αλκιβιάδη αλλά εκείνη την κοίταζαν με συγκίνηση. Ίσως πραγματικά για εκείνους το γεγονός οτι θα έμενε μαζί τους να ήταν κάποιου είδους φάρμακο για να αντιμετωπίσουν τον πόνο τους για την Αθηνά.

Όταν ο Ορέστης έφυγε η Μίνα μαζί με την Μάρθα οδήγησαν την Δανάη στο δωμάτιό της. Δεν ήταν το ίδιο δωμάτιο που είχε ξυπνήσει εκείνο το πρωί. Αυτό το δωμάτιο ήταν βαμμένο σε απαλό γαλάζιο χρώμα που ήταν το χρώμα που εκείνη αγαπούσε. Τα έπιπλα όπως και στο άλλο δωμάτιο ήταν λευκά.

Η Μίνα πήγε μπροστά στην ντουλάπα και άνοιξε τις πόρτες: " Εδώ είναι τα ρούχα σου. Είναι όλα δικά σου. Τα αγόρασα για εσένα. Αν κάτι δεν σου αρέσει μπορείς να το αλλάξεις." Μετά πήγε στο κομοδίνο, το άνοιξε και έβγαλε από μέσα κάποια αντικείμενα. Τα κράτησε στα χέρια της και πήγε κοντά στην Δανάη: " Δανάη μου, εδώ είναι μια κάρτα για εσένα. Έχει μέσα χρήματα για να μπορείς να αγοράσεις αυτά που θέλεις και αυτό είναι το κλειδί για ένα αυτοκίνητο που σου πήραμε δώρο."

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now