Την επόμενη μέρα η Αθηνά σήκωσε το τηλέφωνο και άκουσε την φωνή της Χαράς. Την κάλεσε να συναντηθούν στο κλαμπ το βράδυ. Δεν δούλευε εκείνη την μέρα αλλά το μαγαζί θα έδινε δωρεάν ποτά στις γυναίκες.
Η Αθηνά χαμογελούσε με την κούπα του καφέ στο χέρι της, όταν μπήκε στην τραπεζαρία η μητέρα της. Η Μίνα την κοίταξε με απορία: " Έμαθες κάτι καλό;"
"Όχι απλά θα βγω το βράδυ με μια φίλη. Την γνώρισα πρόσφατα αλλά αισθάνομαι σα να την ξέρω χρόνια και χαίρομαι που θα την δω."
"Ποτέ δεν σε έχω ακούσει να μιλάς για φίλη σου. Αν είναι τόσο ιδιαίτερη για εσένα γιατί δεν την φέρνεις να την γνωρίσουμε;"
"Ίσως κάποια στιγμή να το κάνω."
Η Μίνα άκουσε το κινητό της να χτυπάει και είδε το νούμερο του ντετέκτιβ που είχε βάλει να μάθει για το παρελθόν της Δανάης. Έδωσε ραντεβού μαζί του για να τις δώσει όσα στοιχεία είχε συγκεντρώσει.
"Αθηνά πρέπει να φύγω. Έχω κάποιο ραντεβού. Κάλεσε την φίλη σου κάποια στιγμή. Θα χαρώ να την γνωρίσω."
Η Μίνα αισθανόταν την καρδιά της έτοιμη να σπάσει όταν μπήκε στην καφετέρια όπου θα την περίμενε ο ντετέκτιβ. Άραγε θα είχε βρει στοιχεία που θα αποδείκνυαν ότι η Δανάη ήταν η κόρη της; Και αν αυτό ήταν αλήθεια, πώς θα μπορούσε εκείνη να το αντέξει; Πώς θα σηκωνε το βάρος της γνώσης οτι το παιδί της, που της το πήραν μέσα από την αγκαλιά, είχε βασανιστεί τόσο πολύ στην ζωή του και στο τέλος χάθηκε σε τόσο μικρή ηλικία.
Είδε τον άντρα καθισμένο σε μια άκρη του μαγαζιού. Πήγε και κάθισε απέναντί του.
Όταν τελείωσε η κουβέντα τους εκείνος έφυγε αλλά η Μίνα έμεινε ακίνητη με ένα μεγάλο φάκελο στα χέρια της.
Ο ντετέκτιβ της είπε οτι αν και προσπάθησε πολύ δεν μπόρεσε να βρει αποδείξεις οτι η Δανάη ήταν η χαμένη της κόρη. Η ημερομηνία γέννησής της ήταν διαφορετική από της Αθηνάς αν και αυτό θα μπορούσε να εξηγηθεί αλλά μετά από τόσα χρόνια και αφού και η Δανάη είχε χαθεί με αυτόν τον τρόπο θα ήταν πολύ δύσκολο να βρεθούν αποδείξεις.
Η Μίνα άνοιξε αργά τον φάκελο. Στο εσωτερικό υπήρχαν φωτογραφίες της Δανάης. Σε αυτές που ήταν παιδί έδειχνε μελαγχολική όμως όσο μεγάλωνε έδειχνε πιο χαρούμενη. Η Μίνα αισθάνθηκε την καρδιά της να σχίζεται. Ακόμη και αν όλοι της έλεγαν το αντίθετο εκείνη ήξερε οτι έβλεπε το μωρό της . Ήταν απόλυτα σίγουρη οτι η Δανάη ήταν το παιδί της. Σε όλες τις φωτογραφίες σε όποια ηλικία και αν ήταν ήταν ίδια με την Αθηνά.
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...