Η Δανάη άνοιξε αργά τα μάτια της για να αντικρύχει ένα ξύλινο ταβάνι. Το τελευτείο πράγμα που θυμόταν ήταν οτι περπατούσε μέσα στο κρύο. Τώρα ήταν ξαπλωμένη σε ένα ζεστό δωμάτιο σε κάποιο άγνωστο σπίτι. Ανασηκώθηκε για να κοιτάξει καλύτερα γύρω της. Η διακόσμηση του δωματίου ήταν χωριάτικη. Προσπάθησε να σηκωθεί και τότε κατάλαβε οτι φορούσε νυχτικιά.
Η πόρτα του δωματίου άνοιξε και μέσα μπήκε η Όλγα με μια νεότερη γυναίκα να την ακολουθεί με έναν δίσκο.
"Ξύπνησες;" Την ρώτησε εκείνη χαμογελώντας.
"Τι έγινε; Πως βρέθηκα εδώ;"
"Λιποθύμισες μέσα στον δρόμο. Ευτυχώς εκείνη την ώρα περνούσαμε από εκεί με τον γιο μου και σε είδαμε. Εδώ είναι η φάρμα του."
"Σας ευχαριστώ. Σας έβαλα σε κόπο."
Η Όλγα έπιασε το χέρι της και χαμογέλασε: " Μην το σκέφτεσαι. Άλλωστε σου είχα ήδη προτείνει να έρθεις μαζί μου. Να σου συστήσω από εδώ την νύφη μου, την Θάλεια. Θάλεια αυτή είναι η Δανάη."
Η γυναίκα της χαμογέλασε εγκάρδια και αφού ακούμπησε τον δίσκο στο τραπέζι που βρισκόταν στην άκρη του δωματίου πήγε κοντά της και της άπλωσε το χέρι: " Χαίρω πολύ. Καλώς όρισες." Η Δανάη την συμπάθησε αμέσως.
"Λυπάμαι που σας αναστάτωσα." Είπε απολογητικά αλλά η Θάλεια της έσφιξε το χέρι:
"Ούτε να το σκέφτεσαι. Είσαι ευπρόσδεκτη εδώ. Άλλωστε η Όλγα θα χαρεί πολύ να έχει έναν άνθρωπο μαζί της στο σπίτι."
Η Όλγα εξήγησε: " Το δικό μου σπίτι είναι δίπλα από των παιδιών. Εσύ αν θέλεις θα μείνεις μαζί μου. Έτσι δεν ενοχλείς κανέναν. Ίσα ίσα που θα μου κάνεις παρέα."
"Όχι δεν μπορώ να μείνω έτσι. Πρέπει να βρω δουλειά."
"Προς το παρόν θα αναρρώσεις. Ο γιατρός είπε οτι είσαι κρυωμένη και πολύ αδύναμη."
"Όταν θα γίνεις καλά μπορείς να δουλέψεις μαζί μας στην φάρμα και στα δωμάτια. Ούτως ή άλλως χρειαζόμαστε χέρια για τα Χριστούγεννα αλλά και μετά." Είπε η Θάλεια.
Η Δανάη τις κοίταζε με έκπληξη: " Γιατρός;"
"Ναι όταν σε φέραμε έκαιγες από τον πυρετό. Δεν μπορούσαμε να σε αφήσουμε έτσι..." Η Όλγα έπιασε το χέρι της και την τράβηξε απαλά για να σηκωθεί: " Και τώρα πρέπει να φας. Η ούπα θα σου κάνει καλό."
Η Δανάη άφησε την μεγάλη γυναίκα να την παρασύρει μέχρι το τραπέζι και να την βάλει να καθίσει.
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...