Κεφάλαιο 9 - Εξιτήριο

3.2K 336 5
                                    

Ο Ορέστης διάβασε το άρθρο ενός περιοδικού που έγραφε για την Αθηνά. Όλο αυτό το διάστημα που βρισκόταν στο νοσοκομείο, τα μέσα απέφευγαν να γράψουν για εκείνη αλλά τώρα που είχε μαθευτεί οτι θα έπαιρνε εξιτήριο, άρχισαν να βγαίνουν άρθρα με εικασίες για το τι είχε συμβεί . Μερικά, μάλιστα, περιέγραφαν με σκληρά λόγια τον χαρακτήρα της και μιλούσαν για διάφορα σκανδαλα που κατά καιρούς είχαν αποκαλυφθεί.

Το συγκεκριμένο άρθρο την παρουσίαζε σαν γυναίκα χωρίς ηθικούς φραγμούς, με πολύ κακό χαρακτήρα και περιέγραφε και κάποια περιστατικά. Ο Ορέστης έσφιξε τα χείλη του. Αν το διάβαζε η Αθηνά θα πάθαινε σοκ. Η Αθηνά που ξύπνησε μετά το ατύχημα ήταν μια άλλη Αθηνά. Ήταν πολύ πιο συμπαθητική και καλόβολη και κυρίως δεν του προκαλούσε απέχθεια. Ανακάλυψε οτι μπορούσε να πηγαίνει και να την βλέπει στο νοσοκομείο και να απολαμβάνει τις συζητήσεις μαζί της. Ανακάλυψε οτι ήταν πολύ εύστροφη και είχε πολλές γνώσεις πράγμα που δεν περίμενε.  Έτσι μπορεί στην αρχή να την επισκέπτονταν κάνοντας αγγαρεία, λόγω της πίεσης του πατέρα του αλλά σιγά σιγά άρχισε να την βλέπει φιλικά.

Είχε πια καταλάβει τον τρόπο που σκεφτόταν εκείνη μετά το ατύχημα  και έβλεπε οτι στεναχωριόταν κάθε φορά που μάθαινε τι είδους άνθρωπος και πως φερόταν στο παρελθόν όμως δεν έπαυε να είναι επιφυλακτικός απέναντί της, γιατί πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού του  είχε την σκέψη οτι η παλιά Αθηνά θα μπορούσε να επιστρέψει ανά πάσα στιγμή.

"Η Αθηνά βγαίνει από το νοσοκομείο αύριο, έτσι δεν είναι;" Δεν είχε αντιληφθεί τον πατέρα του που είχε μπει στο σαλόνι της μοντέρνας μονοκατοικίας, που ήταν το πατρικό του σπίτι.

Ο Ορέστης έκλεισε το περιοδικό και το ακούμπησε στο τραπεζάκι μπροστά του: "Ναι."

Ο πατέρας του τον κοίταξε εξεταστικά : " Νομίζω οτι τον τελευταίο καιρό τα πάτε καλά με την Αθηνά. Κάνω λάθος;"

Ο Ορέστης συνοφρυώθηκε: " Μην ελπίζεις. Σου έχω πει οτι δεν έχω σκοπό να αρραβωνιαστώ την Αθηνά αλλά θα βγω μαζί της για ένα διάστημα όπως θέλεις γι αυτό και πηγαίνω στο νοσοκομείο. Μην ελπίζεις λοιπόν."

"Καλά καλά κάνε ότι καταλαβαίνεις, αφού δεν μπορείς να δεις το καλό σου."  Ο Παύλος έδειχνε αγανακτισμένος με τον γιο του.


Η Αθηνά είχε ντυθεί και περίμενε την μητέρα της, που είχε πάει να πάρει το εξιτήριο, όρθια, μπροστά στο παράθυρο, ανυπομονώντας να φύγει από το νοσοκομείο. Το σπίτι που θα πήγαιναν και της ανέφερε συνέχεια η μητέρα της, της ήταν άγνωστο αλλά σίγουρα θα ήταν καλύτερο από το δωμάτιο του νοσοκομείου.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now