Κεφάλαιο 26 - Αποκαλύψεις

3K 339 28
                                    

Η Αθηνά έφτασε στο σπίτι της αργά το απόγευμα. Σκεφτόταν όλα αυτά που είχε μάθει για την Δανάη και την ομοιότητά της με εκείνη. Ήταν δυνατόν δύο άγνωστα άτομα μεταξύ τους να μοιάζουν τόσο πολύ; Από την άλλη η Δανάη είχε την ίδια ηλικία με εκείνη. Αισθανόταν οτι το κεφάλι της θα έσπαγε από τον πονοκέφαλο την ώρα που μπήκε στο σαλόνι. Εκεί βρισκόταν η Μίνα που συζητούσε με τον ορέστη ενώ ο Αλκιβιάδης με τον Δημήτρη παρακολουθούσαν. Μόλις την αντιλήφθηκαν στράφηκαν όλοι προς το μέρος της. Η Μίνα της χαμογέλασε: " Ήρθες;"

"Ναι..."

Ο Αλκιβιάδης ρώτησε με ενδιαφέρον : " Τι έχεις; Δεν είσαι καλά; Είσαι κατάχλωμη."

Η Μίνα σηκώθηκε και την πλησίασε παρατηρώντας την : " Δεν αισθάνεσαι καλά;"

"Καλά είμαι." Είπε εκείνη μουδιασμένα.

"Δεν φαίνεσαι και πολύ καλά." Ο Ορέστης ήταν αυτός που μίλησε.

"Λυπάμαι δεν μπορώ να βγω σήμερα. Πρέπει να κάνω μια εργασία για την σχολή. Ας το αναβάλλουμε για κάποια άλλη φορά."

Βλέποντάς την κατάστασή της κανείς δεν ήθελε να την πιέσει.

"Φυσικά. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Καλύτερα να φύγω για να σε αφήσω να ξεκουραστείς." Είπε ο Ορέστης και σηκώθηκε όρθιος: "Θα με συνοδεύσεις μέχρι το αυτοκίνητο μου;"

 Εκείνη δεν μπορούσε να του αρνηθεί και έτσι άφησε την τσάντα της και περπάτησε δίπλα του προς την εξώπορτα.

"Ξέρω οτι κάτι έχεις αλλά θέλω να μου μιλήσεις μόνη σου όταν αισθανθείς έτοιμη και αν θέλεις οποιαδήποτε βοήθεια από εμένα να μου το πεις αμέσως."

"Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Δεν έχω όμως κάτι να σου πω. Απλά είμαι λίγο κουρασμένη και έχω και δουλειά."

"Που ήσουν; "

"Συνάντησα μια φίλη."

Ο Ορέστης αν και ήθελε να της κάνει και άλλες ερωτήσεις  κατάλαβε από το ύφος της οτι εκείνη δεν είχε διάθεση να του απαντήσει.

Όταν επέστρεψε στο σαλόνι όλοι την κοίταζαν περίεργα. Δεν είχαν συνηθίσει να την βλέπουν τόσο σκυθρωπή μετά το ατύχημα. Εκείνη πήρε τα πράγματά της που τα είχε ακουμπήσει σε μια πολυθρόνα και αφού τους καληνύχτισε έφυγε για το δωμάτιό της.

Η Μίνα ήταν η πρώτη που μίλησε: " Κάτι πολύ σοβαρό πρέπει να έγινε. Είναι η πρώτη φορά που την βλέπω έτσι αφότου βγήκε από το νοσοκομείο. " Στράφηκε στον Δημήτρη που φαινόταν το ίδιο προβληματισμένος με εκείνη : " Που είχε πάει; Σου είπε κάτι;"

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now