Η Αθηνά ακούμπησε πίσω στην θέση της και συνέχισε να πίνει την μπύρα της, ενώ ο Άγγελος μιλούσε με τον Ορέστη. Προσπαθούσε να φέρει στο μυαλό της εικόνες από το παρελθόν. Αυτό το μέρος ίσως θα μπορούσε να της φέρει κάποιες αναμνήσεις αφού, απ'ότι της είπε ο Ορέστης, ήταν το στέκι της, όμως τίποτα δεν συνέβαινε. Το ίδιο κενό.
Αναστέναξε και κοίταξε γύρω της βαριεστημένα. Δεν ήξερε πως διασκέδαζε στο παρελθόν αλλά το μέρος δεν της άρεσε και πολύ τώρα. Τα μάτια της συνάντησαν τα μάτια ενός άντρα απέναντί της. Κάτι επάνω του δεν της άρεσε. Εκείνος την κοίταζε επίμονα και όταν έπιασε το βλέμμα της επάνω του της χαμογέλασε. Η Αθηνά τράβηξε το βλέμμα της για να τον αποφύγει και κοίταξε το μπουκάλι που κρατούσε στο χέρι της με μεγάλο ενδιαφέρον. Ο τύπος από απέναντι δεν αρκέστηκε στο να την κοιτάζει. Άρχισε να κατευθύνεται προς το μέρος της. Όταν η Αθηνά κατάλαβε την παρουσία του, εκείνος είχε φτάσει μπροστά της . Χαμογέλασε λοξά και φώναξε στο αυτί της : " Κάνεις πως δεν με βλέπεις Αθηνά;"
Τον ήξερε;
"Όχι...Εγώ... " Τι να του έλεγε;
Ο άντρας άρπαξε το χέρι της και την τράβηξε μαζί του λέγοντας: "Πάμε να χορέψουμε. Σε λίγο θα έρθουν και οι υπόλοιποι."
Η Αθηνά αντιστάθηκε και προσπάθησε να τραβήξει το χέρι της : " Άφησέ με! Δεν θέλω να χορέψω."
Αμέσως βρέθηκε δίπλα της ο Ορέστης και τράβηξε το χέρι του άλλου άντρα από το δικό της: "Φίλε, αν δεν θέλει να χορέψει, δεν μπορείς να την τραβάς με το ζόρι." Πρώτη φορά έβλεπε τον Ορέστη αγριεμένο.
"Τι θες ρε φίλε; Με την Αθηνά είμαστε παλιοί φίλοι." Είπε επιδεικτικά ο άλλος.
"Μπορεί αλλά τώρα σου είπε οτι δεν θέλει να χορέψει και εσύ την τραβάς, έτσι κάνουν οι φίλοι;"
Ο άντρας έσφιξε τα χείλη του οργισμένος αλλά υποχώρησε: " Καλά. Αθηνά, θα τα ξαναπούμε."
Η Αθηνά ανατρίχιασε. Ο τρόπος που της μίλησε ο άντρας και το βλέμμα που της έριξε πριν φύγει ήταν σα να την απειλούσε.
Ο Ορέστης γύρισε προς το μέρος της και είπε συνοφρυωμένος : " Με τι είδους ανθρώπους κάνεις παρέα;"
Ο Άγγελος τους πλησίασε: " Τι έγινε; Όλα καλά;"
Η Αθηνά κούνησε το κεφάλι της ενώ ο Ορέστης ρουφούσε μια μεγάλη γουλιά από το ποτό του.
"Αθηνά, αυτόν τον άντρα τον γνωρίζεις; "Την ρώτησε ο Άγγελος.
"Έτσι λέει αυτός. Δεν θυμάμαι."
YOU ARE READING
Η ΑΛΛΑΓΗ
RomanceΗ Δανάη είναι η υιοθετημένη μοναχοκόρη του πρώην βιομήχανου Παυλίδη. Ο πατέρας της με την κρίση χρεοκόπησε και μπήκε στην φυλακή. Σύντομα όλο το άγχος και η στεναχώρια του τον οδήγησαν στον θάνατο. Η Φανή, η σύζυγός του, τον ακολούθησε αφήνοντας τη...