Κεφάλαιο 17 - Φάουλ

2.9K 337 22
                                    

Η Αθηνά είχε βαρεθεί αλλά έπρεπε να ακολουθήσει το σχέδιο του Ορέστη για την έξοδό τους. Καθώς κοίταζε βαριεστημένα γύρω της είδε ένα άντρα απέναντί της να την κοιτάζει. Της χαμογέλασε και εκείνη του το ανταπέδωσε. Ο άντρας άρχισε να την πλησιάζει με τα μάτια του μόνιμα εστιασμένα σε εκείνη. Θα πρέπει να ήταν γύρω στα εικοσιπέντε και ήταν μελαχρινός.

"Γεια σου. Είμαι ο Νίκος."

Εκείνη χαμογέλασε. Τουλάχιστον η βραδιά άρχισε να παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον: " Γεια, είμαι η Αθηνά."


Ο Ορέστης παρακολούθησε τον άντρα να πλησιάζει την Αθηνά και κάτι μέσα του αντέδρασε. Δεν του άρεσε που την έβλεπε να χαμογελάει σε άλλον με αυτόν τον τρόπο. Ήθελε να πάει κοντά της και να την τραβήξει μαζί του.

Η γυναίκα δίπλα του, που πάλευε όλη την νύχτα να του τραβήξει την προσοχή, άρχισε να τον ενοχλεί και κοίταξε αγανακτισμένος τον ξάδερφό του, που έδειξε να τον καταλαβαίνει. Ο Άγγελος, αφού είπε κάτι στις δύο γυναίκες που έδειξαν απογοητευμένες και απομακρύνθηκαν για να γυρίσουν στην παρέα τους που βρισκόταν λίγο πιο πέρα, μετά στάθηκε δίπλα του και τον ρώτησε: " Τι έγινε; Γιατί είσαι έτσι από την ώρα που ήρθες;"

Ο Ορέστης απάντησε κακοδιάθετος : " Δεν έπρεπε να τις έχεις φωνάξεις στο τραπέζι μας αυτές. Η Αθηνά αναγκάστηκε να μείνει μόνη της όλο το βράδυ." Έσφιξε τα χείλη του παρακολουθώντας την να φλερτάρει με τον άντρα δίπλα της.

"Απ'ότι βλέπω δεν είναι μόνη της. Έχει παρέα. Άλλωστε εσύ δεν είσαι που λες οτι δεν ενδιαφέρεσαι γι αυτήν;" Ο Άγγελος μίλησε κοιτάζοντας και εκείνος προς το μέρος της Αθηνάς.

"Αν δεν ήταν αυτές, εδώ, δεν θα στεκόταν μόνη της για να την πλησιάζει ο κάθε λιγούρης." Ο θυμός του φάνηκε και έκανε τον ξάδερφό του να τον κοιτάξει έκπληκτος.

"Νομίζω οτι την πάτησες με την αρραβωνιαστικιά σου ξάδερφε!" Του είπε πειρακτικά.

"Μην λες βλακείες! Απλά θεωρώ οτι δεν είναι σωστό που την αφήσαμε μόνη της."

"Δεν την αφήσαμε εμείς, εκείνη διάλεξε να καθίσει μόνη της."

Ο άντρας είχε βάλει το χέρι του στην μέση της Αθηνάς και την είχε στριμώξει στον τοίχο. Τα μάτια του Ορέστη πέταξαν φλόγες και ήταν έτοιμος να κινηθεί προς το μέρος τους αλλά η σερβιτόρα που πιο πριν μιλούσε με την Αθηνά, περνώντας πίσω από τον άντρα, έριξε κατά λάθος ένα μπουκάλι με μπύρα σχεδόν στον σβέρκο του διακόπτοντας έτσι τα σχέδιά του. Ο άντρας έδειξε ενοχλημένος και θα τα έβαζε μαζί της αν δεν έπαιρνε αμέσως το μέρος της η Αθηνά. Έτσι εκείνος αναγκάστηκε να κάνει τον τζέντλεμαν και να εξαφανιστεί στην τουαλέτα για να στεγνώσει.

Η ΑΛΛΑΓΗWhere stories live. Discover now