1. KAPITOLA

16K 312 16
                                    

JARED

Po dnešním vyhraném zápase zamířím se svým nejlepším kámošem a spoluhráčem Colinem na párty k Amber Davisový. Prej jsem s ní spal, ale už si to nějak nepamatuju. Spal jsem s hodně holkama, už v tom ztrácím přehled. Už z dálky slyším hlasitou muziku a smích. Na trávníku před domem se potácí pár ožralých spoluhráčů a v rohu se po mým spoluhráči Garrettovi plazí nějaká blondýna. Protočím očima a vejdu dovnitř. Všude je hromada lidí a muzika mě bodá do uší.

„Ahoj Jarede," usměje se na mě kozatá blondýna, když procházím do kuchyně.

„Čau," kývnu a rychle zmizím. I když se mi pozornost od holek líbí, občas na ni nemám zrovna náladu. Naliju si do červenýho kelímku pivo a kopnu ho do sebe. Rozhlédnu se po domě a pak ji uvidím. Vchází dovnitř s Lily Blakeovou. Krátká sukně odhaluje dokonalý dlouhý nohy a ty vlasy... do prdele. Já prostě miluju přírodní zrzky. Jen málokdy totiž nějakou poznám a já mám originalitu rád.

„Coline?" otočím se za sebe, kde už můj kámoš opět flirtuje. Neochotně si stoupne vedle mě a otráveně se na mě podívá.

„Kdo je ta holka?" zeptám se a kývnu hlavou k tý sexy zrzce.

„To je ,kamaráde, Madelaine Greyová. V pondělí k nám nastupuje a podle svejch zdrojů můžu s jistotou říct, že je to nejvíc sexy kost na škole."

„Nic víc nevíš?"

„Vím, že žije se svýma pěti sexy sestrama v obřím domě nedaleko od školy a že si každý ráno chodí zaběhat do místního parku. Nic víc jsem z Lily nevypáčil."

Colin a Lily jsou totiž nejlepší kamarádi.

„Dík brácho." Poplácám ho po rameni a vydám se směrem k další jednorázovce.

„Ahoj," usměju se na ni a nasadím svůj balící výraz, kterej platí na každou.

Podívá se mi do očí a pár sekund na mě jen zírá. „Nevyspím se s tebou," řekne s ironickým úsměvem.

„A co třeba něco jako ‚Ahoj, jsem Madelaine, jak je?' zazubím se."

„Ahoj, jsem Madelaine a vůbec mě nezajímá jak ti je," pronese se sladkým úsměvem.

Potlačím smích a pokračuju dál. „Já jsem Jared."

„Opravdu? To jsem netušila," ušklíbne se.

„Takže sis o mě něco zjišťovala?" zeptám se s nadějí, že možná nebude tak nedobytná.

„Hele, překvapivě mi pár věcí řekla Lily, aniž bych se jí na něco ptala. Prej si je jistá, že se mi ty informace budou hodit a hele, měla pravdu."

„Já jsem si teda o tobě něco málo zjišťoval," přiznám.

„Vážně? No to bych asi měla děkovat bohu za tenhle dar, co mi nadělil. Slavnej Jared mě chce vojet, moje sny se vyplnily!" zvolá sarkasticky.

„No, vlastně jsem si chtěl nejdřív trsnout, ale jestli chceš hned sex, nejsem proti," zazubím se.

„No jasný, skočíme na to hned. Na co nějaký zdržování, že jo?" Popadne mě za ruku a táhne mě za sebou nahoru. Vpadneme do prvního volného pokoje a ona mě povalí na postel.

„Taky si myslíš, že předehry jsou na nic?" zeptá se se svůdným úsměvem. Svlékne si tričko a mě se naskytne pohled na černou krajkovou podprsenku, která v sobě ukrývá dva nádherný pevný poklady.

„To rozhodně," přikývnu a cítím, jak mi malej Jared začíná v kalhotách slušně tvrdnout.

„Trochu si pohrajem, jo?"

Čekal bych pod tím pojmem cokoli, ale rozhodně ne to, co udělala.

Otevře kabelku a vyndá z ní růžový plyšový pouta. Laškovně se usměje a i když jsem nic takovýho před tím nedělal, nejsem proti. Položí se na mě a úsměv se jí ještě rozšíří, když mě připoutá k posteli. Olízne si rty a jemně mě políbí na čelo. Pak se přesune níž a otře se svými rty o moje. Mrkne na mě a pak se zvedne. Oblíkne si tričko a podívá se na mě.

„Promiň, ale já jsem ti říkala, že se s tebou nevyspím," pokrčí rameny a otevře dveře.

„Jó, a máš vážně pěkný rty, to se musí nechat," dodá a zavře.

„Madelaine!" zaječím, ale nevrátí se.

A do prdele.


(Nahoře je Jared.)

TouhaKde žijí příběhy. Začni objevovat