MADDIE
Tu soutěž jsme vyhráli. Slečna číšnice nám po konci akce řekla, že to tu chtějí pozvednout na vyšší úroveň a přitáhnout víc zákazníků, takže tam budou každý večer vystupovat zpěváci jako my, a byla by moc ráda, kdybychom zase někdy vystoupili. Nevím jak Jared, ale já jsem rozhodně pro. Ten pocit, když jsme byli na jevišti, kavárnu osvětlovalo jen slunce zvenku a prostě jen zpívali, byl nezapomenutelný. Miluju Eda Sheerana a jeho Perfect miluju ještě víc. Byla pro mě čest mít možnost si jí zazpívat před tolika lidmi. Jen jediná věc mě přitom děsila. Nebo spíš až když jsme dozpívali. Děsilo mě to, jak jsme se na sebe s Jaredem dívali. Bylo to přesně jak to řekl Chris. Bylo to jako bychom to napsali a zpívali jeden pro druhého. Viděla jsem, jak se na mě Wes potom díval, když jsme se posadili zpátky k nim. Měla jsem pocit, že to cítil taky. Cítil, že k němu něco cítím. Doteď jsem si to nechtěla připustit, ale je to pravda.
Druhý den se rozhodnu nejít běhat. Ležím nervózně ve Wesově objetí a vyčkávám, než se probudí.
„Nejdeš běhat?" zeptá se najednou. Otočím se čelem k němu a usměju se.
„Myslím, že bychom si měli spíš popovídat."
„O Jaredovi, že jo?" zeptá se smířeně. „Chceš se se mnou rozejít?"
„Ne!" vyjeknu.
„Takže se nechceš bavit o Jaredovi?" diví se.
„To chci, ale nechci se rozejít."
„Nechceš?"
„Jasně, že ne," zavrtím hlavou.
„Ale proč?" nechápe.
„Nebudu ti lhát, Wesi. K Jaredovi něco cítím. Vím to já a víš to i ty. Jenže to, co cítím k němu, nijak nepotlačuje to, co cítím k tobě. Jared je hráč a děvkař, není to kluk, se kterým bych chtěla chodit. Chci chodit s tebou. Mám tě ráda, hrozně moc. V tomhle vztahu jsem šťastná, nechci ho ukončit."
„Taky tě mám strašně rád, Maddie, jen se bojím, že se prostě jednoho dne rozhodneš jít za ním. On tě miluje, proto jsme se včera porvali."
„Já vím, že mě miluje. Ale to na tom nic nemění. Nechci s ním být. Před třemi roky mi moc ublížil a i když jsem mu to odpustila, nechci s ním být, dobře? Jsem ráda, že jsi mě tenkrát ten první den pozval na rande zrovna ty," usměju se.
„Tak to jsem rád," řekne a úsměv mi oplatí. Zastrčí mi pramen vlasů za ucho a pohladí mě po tváři. Nahnu se k němu a políbím ho. On polibek prohloubí a položí se na mě.
„Teď mě tak napadlo..."
„Hm?" řeknu a vtisknu mu další pusu.
„Že bychom mohli, no, třeba..."
„Možná bychom mohli," šeptnu a překulím se nad něj, „ti třeba sundat tričko..." Rukama vjedu pod tenkou látku trička a pomalu mu ho přetáhnu přes hlavu. Pohladím ho po dokonale vyrýsovaných svalech a trochu se zavrtím v bocích. Okamžitě ucítím, jak mě jeho mužství zatlačí do stehna.
„A pak bychom třeba mohli sundat tričko tobě," zašeptá a sundá mi tričko, které mi půjčil a které miluju. Tak před ním zůstanu už jen v podprsence a kalhotkách. Vyjede mi rukama po stehnech až k lemu kalhotek.
„A potom ti stáhnout kalhoty..." Jak řeknu, tak i udělám. Pohladím ho po ztvrdlém přirození a on se celý zachvěje. Rychle si mě hodí pod sebe a stáhne mi kalhotky. Z nočního stolku vytáhne kondom a pak si ho nasadí.
„Můžu?" zeptá se těsně před tím, než do mě pronikne.
„Ano."
Doufám, že se vám příběh zatím líbí:) Budu ráda za každou hvězdičku nebo komentář. Děkuju:)
ČTEŠ
Touha
RomansaMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...