MADDIE
Druhý den ráno se probudím ve Wesově objetí. Ani jsem nezaregistrovala, že se vrátili, protože jsem usnula poměrně brzo. Večer jsem pořád myslela na Jareda a na tu pusu, která byla prostě... dokonalá. Wese mám ráda, opravdu, ale s ním necítím takový to jiskření, když se mě jen ledabyle dotkne nebo když mi jako omylem dýchne na krk. Děsí mě představa, že mě Jared přitahuje víc než Wes. Děsí mě to, ale vím, že s tím prostě nic neudělám. Co jsem mu řekla včera je pravda a stojím si za ní. Jared je děvkař a já nechci zničit svůj vztah s Wesem jen kvůli jedný noci s Jaredem. Nemůžu. A ani nechci.
Odsunu ze sebe Wesovu ruku a převléknu se do běhacího. Vezmu si sluchátka a vyběhnu do parku.
Když se vrátím, všichni už sedí v obýváku.
„Čau ségra," pozdraví mě Molly. Wes se na mě hezky usměje a já mu úsměv oplatím. Luke s Jakem mi mávnou a pak mi spadne pohled na Jareda. Rychle pohled odvrátím a vydám se do koupelny. Dám si rychlou sprchu, vyčistím si zuby a v osušce rychle doťapkám do Wesova pokoje. Převléknu se a vrátím se do obýváku.
„Pojedem do školy?" zeptám se Wese a on přikývne. Zvedne se z pohovky a společně zamíříme k autu. Posadím se na sedadlo spolujezdce a podívám se na Wese.
„Jaká byla párty?" zeptám se ho s úsměvem.
„Vyčerpávající," zasměje se. „Je škoda, že jsi nejela s náma. Neotravoval tě tu Jared?"
„Ne, v pohodě."
U školy zaparkuje a ruku v ruce vejdeme do budovy. Hned si všimnu rozzářené Liv, která se ke mně dere davem. Obejme mě a usměje se na Wese.
„Tak po škole," pousměje se Wes a políbí mě. Pak už zmizí v davu.
„Vy dva jste taaak sladký!"
„Ale nepřeháněj," zasměju se. „Co Jake, mluvila jsi s ním?"
„Jo, mluvila, ale jaksi jsem na něj změnila názor."
„Cože? Proč?"
„Chtěl by mě akorát do postele," pokrčí rameny.
„No jo, je to debil. Máš na lepšího," usměju se.
„Seš kecka," zasměje se. Chytne mě za předloktí a táhne mě na první společnou hodinu. Nejdřív si ještě vezmeme věci ze skříňky a pak už se posadíme do třídy. Před námi sedí Julie s Danielem, se kterými nás Wes seznámil na zápase.
„Večer jdeme s Julie do kina, nechcete se s Wesem přidat?" navrhne nám Daniel.
„No jasně, mohli bychom jít celá parta. Chápeš, já s Danielem, ty s Wesem, Jared s bůhví kým, Liv s nějakým fešákem," zazubí se Julie, „Molly s Lukem, Jake, a tak dále."
„Skvělý, to zní jako plán," přikývne s úsměvem Liv. „Ale asi půjdu sama, teď se s nikým nevídám."
„Já bych ti mohl někoho představit. Jmenuje se Chris a je s náma v týmu," navrhne Daniel.
„Je to stejnej typ jako Jared a Jake?" zeptá se.
„Neboj, Chris je normálně na vztahy," usměje se Daniel.
„Tak jo, to by bylo fajn," přikývne Liv.
„Bezva, tak já ti ho po hodině představím, co říkáš? S klukama na tréninku pak dohodnu v kolik bychom se sešli."
„Já jsem pro," souhlasí Liv.
„Ty taky, Maddie?" zeptá se Julie.
„Jasný," usměju se.
ČTEŠ
Touha
RomanceMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...