57. KAPITOLA

4.1K 146 0
                                    

MADDIE

Čtyři dny před maturitním plesem zamířím s Liv do obchodu vybrat si šaty. Dokonce i Jared si už oblek sehnal, jen my dvě sháníme věci až takhle na poslední chvíli. Jak říká Liv, při nejhorším půjdem v teplákách a tričku. V prvním obchodě samozřejmě neuspějeme. Na výběr jsme měly akorát z obřích růžových šatů s kytičkami a šíleně krátkých upnutých šatů s leopardím vzorem. Nechápu, jak si někdo takovéhle hrůzy vůbec může koupit. V dalším obchodu mají ještě hrůzostrašnější šaty, takže musíme zajít do posledního možného obchodu, který je ale bohužel o dost dražší než ty předchozí. Jakmile tam vkročíme, vydáme se každá na jinou stranu. Prolézám každý regál až je konečně uvidím. Jsou dlouhé až na zem, oblast kolem hrudníku je posetá stříbrnými třpytkami a zbytek šatů je něco mezi bílou a šedou. Jsou z příjemného materiálu a jsou prostě... dokonalé. Vezmu si je a zamířím najít Liv. Najdu ji, jak si prohlíží vínové šaty na ramínka.

„Zkus je," pobídnu ji. Otočí se ke mně a pousměje se. Sundá je a zamíříme spolu do kabinek. Svléknu si oblečení, sepnu si vlasy do drdolu a obléknu si ty šaty. Mají lehký výstřih, ne nijak vyzývavý, ale i tak mi prsa trochu odhaluje. Upravím si sukni vyjdu ven, abych se mohla prohlédnout ve větším zrcadle. Kdyby tu byl Jared, řekl by, že vypadám sexy. Já bych řekla, že vypadám hezky. Kvůli svý barvě vlasů nemůžu nosit všechny barvy, jako třeba modrou, ale stříbrná mi k vlasům skoro i ladí. Mám ráda svou štíhlou postavu, díky které si takovéhle šaty můžu dovolit nosit. Neříkám, že ještě pořád není co zlepšovat, ale momentálně jsem s ní spokojená.

Po chvíli vyjde ven z kabinky i Liv v krásných vínových šatech. Zadní část šatů jí sahá až na zem, přední je kratší, tudíž u ní bude záležet hodně i na výběru bot.

„Řekla bych, že lepší šaty už jsme si vybrat nemohly," podotkne.

„Souhlas," přikývnu s úsměvem. „Víš co si vezmeš za boty?"

„Asi jen černý podpatky. Aspoň deseticentimetrový, ať vypadám vyšší," zazubí se.

„Tak to já si vezmu boty s širokým podpatkem. Od tý akce v baru mě ještě bolí nohy," zasměju se.

„Jaredovi to vyrazí dech, až tě uvidí."

„To doufám. Poslední dobou je to mezi náma dobrý, vlastně víc než dobrý, tak to nechci pokazit. Navíc už máme před sebou jen dva dny bez sexu, takže už se nemůžu dočkat."

„Divím se, že tu dvouměsíční abstinenci fakt vydržel."

„To já taky."

Pak už se jen převlékneme zpátky do všedního oblečení, zaplatíme a zamíříme na oběd. Objednáme si kuřecí salát a vodu.

„Ty na ten ples vážně půjdeš sama?"

„S Chrisem už nějakej ten pátek nejsem a nikoho jinýho nemám, takže jo," přikývne.

„A nevadí ti to?"

„Je to jen ples, Maddie," zasměje.

Domů dorazím až pozdě odpoledne. S Liv jsme po obědě zašli ještě do kina, takže se nám to protáhlo. Film sice nestál za nic, ale jinak jsem si to užila. Hlavně jsem mi ulevilo, že jsem sehnala šaty. Odemknu si a vejdu dovnitř. Na pohovce sedí Jared a... Můj bože.

„Co to..." zakoktám.

„Čau Mads," usměje se Jared, jako by právě teď neseděl vedle sexy brunety.

„Já myslela, že si to vážně vydržel, ale ty ses místo toho stýkal s touhle děvkou? Já to vážně nechápu... Proč já se vůbec namáhám dávat ti pořád další a další šance, když tobě je to přitom úplně u prdele?! Řekl jsi, že to bez sexu zvládneš vydržet, ale to bys prostě nebyl ty, co? Slavnej Jared Scott přece bez sexu nevydrží ani den," křičím, ale on se směje.

TouhaKde žijí příběhy. Začni objevovat