42. KAPITOLA

4.5K 153 1
                                    

JARED

První týden v našem novém bytě byl docela hektický. S Maddie jsme museli dokupovat pár dalších kusů nábytku, televizi a podobný kraviny. Stálo to fakt majlant, ale každým dnem, co tu bydlíme, se tu cítím víc a víc doma. Měl jsem taky dost tréninků, protože zítra nás čeká velkej zápas. Wesley se na mě sotva podívá od tý doby, co s Maddie bydlím, což mě taky zrovna netěší. Ne že bych ho měl nějak v lásce, ale Maddie je z toho smutná, což mě štve. No, naštěstí vím přesně, jak jí přivést na jiný myšlenky. Už jsme sexem pokřtili prakticky každý místo v tomhle bytě. Člověk by řekl, že po tolika sexu se stejnou holkou, už v tom nebude taková vášeň, ale ne. Tahle zrzavá holka to umí rozparádit pokaždý. Jenom na sex s ní pomyslím a už mi stojí. Je to neskutečný, protože nic takovýho jsem předtím necítil. No, vlastně s ní je pro mě všechno poprvý. Teda teď nemluvím o sexu, ale o tý vztahový stránce.

Dvě hodiny přes zápasem jsem se rozloučil s Mads, dal jsem jí pusu a šel jsem se s klukama připravit. První třetina skončila 0:0. Trenér nám po přestávce promlouval do duše, ale i tak jsme po druhé třetině prohrávali 0:1. Na začátku třetí třetiny jsem se zahleděl do publika a viděl jsem Maddie, jak si podpírá hlavu a dívá se na led. Nevšimla si mě, ale dívala se sklesle. Během celých dvaceti minut poslední třetiny jsem to sice za bujarého potlesku vyrovnal na 1:1, ale náskok nám vydržel jen minutu, když soupeřův útočník vstřelil puk přímo mezi betony našeho brankáře. A tak jsme prohráli 1:2. Všichni jsme byli úplně vyřízený a zklamaný. Po sprše jsme zamířili na jednu párty. Maddie mi ale řekla, že je hrozně unavená a že se jí do beru nechce. A tak šla domů sama a já se zatím šel ožrat do baru.

Hodiny ubíhaly a já se s každým dalším panákem cítil hůř a hůř. Vyčítal jsem si, že jsem to nevyrovnal. Měl jsem bejt lepší, do prdele. Kopnu do sebe dalšího panáka a rozhlídnu se po baru. Zamotá se mi hlava a málem se z barový stoličky zkymácím na zem. Naštěstí to ustojím. Mávnu na barmana, kterej mi nalije dalšího panáka. Naštěstí tady nikdo neřeší, že mi ještě nebylo 21.


Už se blížíme k hodně dramatický části, která jejich vztahem hodně zamává...

TouhaKde žijí příběhy. Začni objevovat