JARED
„Myslíš, že by Chandler miloval Monicu, kdyby byla zase tlustá?" zeptá se mě Maddie. Pohladím jí po holých zádech a vychutnávám si pohled na ni, jak leží na břiše a listuje nějakým časopisem.
„Jasně, že jo," přikývnu. Líbí se mi, jak oba dva milujeme Přátele.
„A ty bys mě miloval, kdybych byla zase tlustá?" zeptá se a otočí hlavu ke mně. Pohladím jí po tváři a pak po ruce až k jejím prstům.
„Jasně, že jo," přikývnu znovu a usměju se. Ona mi úsměv oplatí. Vyleze mi na klín a položí se na mě. Jemně se zadkem otře o mý péro a úsměv se jí ještě zvětší, když ucítí, jak mi zase ztvrdl.
„Mmmmm," zamumlá a políbí mě na tvář. Znovu se zavrtí v bocích a já mám pocit, že prasknu. Udělal bych se jen z toho, že tu teď na mě sedí úplně nahá. Chytnu do ruky jedno její pevný prso a prstem přejedu po bradavce. Slastně vzdychne a políbí mě. Chytnu ji za zadek a ona mi vjede prstama do vlasů.
„Nenávidím tě," řekne najednou. Podívám se jí do očí, ale tu jiskru, kterou jsem viděl ještě před pár sekundama, už tam nenajdu.
„Doufala jsem, že jsi se možná změnil, ale nezměnil." Nechápu to, nechápu.
„Cože?"
„Ty mě nemiluješ. Snažíš se si akorát něco dokázat. Dokázat, že jsi hroznej borec, že ti zase odpustím. Já už ti ale neodpustím."
„To ne! Já tě miluju!" volám na ní, ale jako by se mi vzdalovala. Už necítím teplo její kůže, necítím vůni jejích vlasů, už necítím nic.
Probudím se celej spocenej. Ztěžka oddychuju a myslím na ten sen. Ona mě nenávidí. Kurva, ona mě fakt nenávidí. Chtěl jsem jí dát čas, aby si to promyslela, ale nemůžu dál čekat. Musím ji přesvědčit, že ta sázka byla jen blbost, kterou jsem ukončil chvíli potom, a že ji opravdu miluju. Že jen s ní jsem šťastnej. Včera, když jsem na ni narazil v kavárně s tím týpkem, jak se směje a vypadá spokojeně, jsem měl chuť zakroutit mu krkem. Nechci, aby jí rozesmával někdo jinej. Já ji chci rozesmávat.
Tak je tu další kapitola! Budu ráda za každý vote nebo koment:) Děkuju.
ČTEŠ
Touha
RomanceMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...