JARED
Večer už všichni sedíme u stolu v kavárně. S Mads jsme se domluvili se servírkou, že vystoupíme za dvacet minut. Kavárna je jako obvykle plná, takže to bude větší zábava. Taky jsem rád, že si Maddie tak rozumí s Jade. Bylo hrozně vtipný a roztomilý zároveň, jak na mě vyjela, když si myslela, že jí podvádím. Svou sestru mám rád, ale občas je trochu blázen. No, možná si právě proto s Maddie rozumí.
„Tak co nám dneska zazpíváte?" zeptá se Liv nadšeně. I Liv si s mou sestrou má co říct. Molly s Lukem jsou až příliš zaneprázdnění svými jazyky, že si přes nekonečné líbání snad Jade ani nevšimli. Luke už ji stejně zná. Kdysi, když za mnou přijela naposledy, jsem se seznámil.
„You are the reason," odpoví jí s úsměvem Mads.
„Tu písničku miluju," vzdychne Liv.
„To Mads taky," podotknu a chytnu ji za ruku. Tohle naše zpívání totálně miluju. Je to něco originálního, co ani jeden z nás nemůže dělat s nikým jiným. Vždycky to mezi námi hrozně jiskří, když zpíváme a prožíváme ten text. Teda hlavně Mads, ale já prožívám to, jak to prožívá ona. Celou tu naši vášeň pro hudbu miluju. Ale nejvíc ze všeho miluju ji.
Jakmile dozpíváme, kavárnou se rozezní potlesk. Jade se tváří přímo uneseně. Dám Mads pusu a potlesk je najednou ještě hlasitější. Lidi sice vědí, že jsme pár, ale při každým veřejným projevu lásky po vystoupení to prožívají s náma. Chápete, když někdo složí nějakou romantickou písničku, její posluchači pak dělají videa, do nichž tu písničku vloží a přidají k ní fotky svým oblíbených párů ze seriálů a filmů. No a tady jsem já s Maddie ten pár. Je to jako by všechna slova, která zpívám já, byla pro ni, a jako by všechna slova, která zpívá ona, byla pro mě. V tom je ta atmosféra, kterou tihle lidi milují. Atmosféra, kterou já miluju.
„Víš, že už to jsou jen tři dny do maturáku?" zeptám se jí, když dorazíme domů.
„Čtyři," opraví mě s úsměvem.
„Dnešek už nepočítám."
„Už se nemůžeš dočkat, co? Takhle dlouho si asi ještě nikdy neabstinoval."
„Není to kvůli tý samotný abstinenci, ale nemáš ani páru, jak je těžký koukat se na tebe, jak tu pobíháš a směješ se, ležíš vedle mě v posteli, líbáš mě, a nepustíš mě ani na druhou metu," zasměju se. Kdybych měl bejt upřímnej, doslova mě to zabíjí.
„Moc pro mě znamená, že jsi to vydržel, Jarede. Vážně hodně. Aspoň už teď vím, že ti můžu věřit."
„Taky o to mi celou dobu šlo. Snažil jsem se dokázat, že mi nejde jen o tvoje tělo, který je sice sexy jako blázen, ale i o tebe jako o člověka. O tvou upřímnost, věrnost, důvěru a lásku."
„Občas mi vůbec nedochází, jak strašně moc jsi se změnil. Když jsem tě poznala, byl jsi úplně jinej člověk."
„Taky kdyby mi někdo tehdy řekl, že budu za pár měsíců tak bezhlavě zblázněnej do holky, se kterou budu dokonce bydlet, asi bych ho praštil."
„Jsem na tebe hrozně pyšná," usměje se a obejme mě kolem krku. A pak ji políbím. Se vší láskou, kterou k týhle zrzavý holce chovám v srdci.
ČTEŠ
Touha
RomansaMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...