MADDIE
Probudí mě slunce ozařující mou tvář. Natáhnu se po telefonu a vykulím oči, když uvidím 57 nepřijatých zpráv.
Liv: Ty bydlíš s Jaredem?!
Jamie: Proč ses nezmínila, že se stěhuješ s Jaredem?
Jamie: Jo a mimochodem, Mia souhlasila s jedním rande!! No není to paráda?
Luke: Proč jste se s tím parchantem nezmínili, že budete bydlet spolu?
Jake: To neřeknete kamarádovi, že mí dva nejlepší kámoši budou bydlet spolu? To mě teda zranilo, Greyová.
Ostatní zprávy radši ani nečtu. Vrátím telefon zpátky a podívám se zpátky na Jareda, který vklidu oddychuje. Přejedu mu prstem po víčku a pak po rtech.
„Kolik je hodin?" zamumlá po chvíli.
„Bude sedm, musíme se připravit." Přitáhne si mě k sobě a pevně mě obejme.
„Nechce se mi," namítne a přitiskne se ke mně ještě pevněji. Zezadu ucítím jeho erekci, což mě okamžitě probere. Vysmeknu se mu a lehce s ním zacloumám.
„Maddie," zaúpí a přetočí se na záda, takže mu peřina odhalí část boxerek nohy. Oči má pořád zavřené. Podívám se zpátky na jeho napnuté boxerky. Rychle pod ně vsunu ruku a přejedu prstem po celé jeho délce. Na to on otevře oči a laškovně se usměje.
„Dobrý ráno," zazubí se. Vytáhnu ruku z boxerek a vstanu.
„Nenávidím tě!" křikne se smíchem, když seběhnu dolů. Jen v jeho tričku vběhnu do koupelny, kde se svléknu a vlezu si pod teplou sprchu. V tom se dveře rozevřou a naskytne se mi pohled na kompletně nahého Jareda.
„Zdravím," zazubí se a vleze si ke mně. Přitiskne mě na stěnu a vášnivě mě políbí. V těle mi vzplane ten známý oheň, který cítím při každém polibku. Vytáhne si mě do náruče a já ho obejmu nohama, takže jeho erekci cítím přímo na rozkroku.
„Ty mě jednou zabiješ," zamumlá a přejede si rukou po ztvrdlém penisu. Seskočím na zem a vezmu to za něj. Párkrát zapumpuju a pak si kleknu, takže mám jeho mužství přímo před obličejem. Jared zatají dech a já pojmu většinu jeho penisu do pusy. Jared zavzdychá a chytne mě za vlasy, aby si sám udával tempo. Používám jazyk, saju a užívám si pohled na jeho vzrušením zavřené oči.
„Už..." varuje mě. Naposledy ho oblíznu a vyndám si ho z pusy. Párkrát zapumpuju a on se mi vystříká do dlaně. Zvrátí hlavu a skousne si spodní ret. Vystoupím ze sprchy a zabalím se do osušky. Vyčistím si zuby, vyfoukám vlasy a stáhnu je do drdolu. Převléknu se do džín a tílka a pak s Jaredem ruku v ruce zamíříme ven k autu jako bychom to takhle dělali pořád.
Když dorazíme ke škole, přiběhne k nám Liv s Lukem.
„Proč neodpovídáš na zprávy?" zeptá se Liv.
„Promiň, přečetla jsem si je až ráno a neměla jsem čas."
„Nechápu, proč jste nám neřekli, že se k sobě stěhujete," ušklíbne se Luke.
„Jak ses to vůbec dozvěděl?" vyzvídá Jared.
„Mluvil jsem s Molly. Byla z toho úplně nadšená. Jsem se ptal Jaka, jestli o tom něco víc, a hádej, nevěděl ani prd. To si říkáte kamarádi, když nám neřeknete takovouhle bombu?"
„Ono to bylo hrozně na rychlo. Vlastně jsme se rozhodli, že se sestěhujeme před pár dny a včera jsme si byli prohlídnout první byt, ale okamžitě jsme se do něj zamilovali, takže jsme celý zbytek dne strávili stěhováním se," objasním.
„Kdy bude párty?" zazubí se Luke.
„Nebudem dělat párty," namítne Jared.
„Cože?!"
„Můžeme pozvat pár přátel, jen tak pokecat, ale nechceme nějakou přehnanou párty," řekne Jared.
„Fakt ses změnil, brácho," poznamená Luke. Po chvíli se ale zářivě usměje. „V kolik máme přijít?"
„Třeba po škole?" navrhnu.
„Okey," souhlasí Liv a společně s Lukem se ztratí v davu studentů.
„Chápeš, že už je to oficiální?"
„Jako co?" nechápu.
„No to společný bydlení. Až teprve teď mi to došlo."
Podívám se na něj s trochou nervozity. „Lituješ toho?"
On mě ale zase uklidní. Zářivě se usměje a políbí mě. „Ani v nejmenším."
ČTEŠ
Touha
RomanceMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...