JARED
Ve dvě ráno zaslechnu ode dveří zvuky. Vyskočím z postele a najdu tam rozesmátou Maddie. Vlasy má rozcuchaný, ale šaty naštěstí pořád na stejným místě.
„Ahoj!" pozdraví mě rozjařeně.
„No ahoj," zasměju se. Sundá si boty a plácne sebou na gauč.
„Ty boty jsou úplně strašný," postěžuje si. Posadím se k ní a položím si její nohy na klín. Chytnu jedno její chodidlo a začnu ho masírovat.
„Hm, to je příjemný," zamumlá. „Jsi strašně roztomilej, víš to?" usměje se jako sluníčko. Skrčí jednu nohy a šaty jí tak vyjedou ještě víš. Vidím jí skoro až do žaludku.
„Asi bych tě měl odnést do postele," navrhnu.
„Nechce se mi spát," namítne s úsměvem.
„Měla bys mi vyjít vstříc, Madelaine."
„Jestli toho nenecháš, vyjde moje noha vstříc tvýmu zadku." Rozesměju se a vezmu ji do náruče.
„Jaredee," zaúpí a kope nohama. „Já nechci jít spáááát," protáhne.
„Jsi opilá."
„Nejsem! Měla jsem jen trochu, trošičku, tequily, to je všechno."
„Umím si tu trošičku představit," zasměju se.
„Chci si povídat."
„O čem?"
„O nás dvou."
„Na to jsi až moc pod parou."
„Víš, že se říká, že lidi jsou v opilosti upřímnější než normálně?"
„To vím," přikývnu.
„Lituješ toho s Emily?"
„Lituju všeho, co jsem ti kdy provedl..."
„Hrozně mě to bolelo, víš? Když mi řekla o tom tvým tetování a ještě ho nazvala sexy. Nechci, aby si jiná holka myslela, že je tvoje tetování sexy, chápeš? Je pro mě moc důležitý."
„Nezajímá mě, co si o tom myslí nějaká blondýna, Mads. Záleží mi jen na tvým názoru."
„Zní to všechno tak hezky, ale bojím se, že když se opiješ příště, třeba se s nějakou vyspíš..."
„To bych nikdy neudělal, zlato," vzdychnu a pohladím jí po tváři.
„Mám ráda, když mi říkáš zlato," usměje se.
„Tak ti tak budu říkat pořád, co říkáš, zlato?"
„Strašně moc tě miluju," řekne a úsměv se jí rozšíří.
„Já tebe taky, zlato."
ČTEŠ
Touha
RomanceMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...