JARED
„Tak jaký bylo rande včera?" zeptá se můj spolubydlící Jake Wesleyho.
„Asi úspěšný, když v noci nepřišel domů," zazubí se Luke, můj další spolubydlící.
„Bylo to skvělý," usměje se Wes.
„Jako sex?" zeptám se s úšklebkem.
„Mě s holkama nejde jenom o sex, Scotte," odsekne Wes.
„Kdy se z tebe stal romantik, prosím tě? Jednu dobu jsi měl každou noc jinou," poznamenám.
„S tím už jsem ale dávno skončil. Už mi není sedmnáct."
„V tu dobu s tebou aspoň byla sranda," ušklíbnu se.
„Bereš ji na zápas?" zeptá se ho Jake.
„Jo jo, v šest jí jedu vyzvednout."
„Tak doufám, že nás pak představíš. Chápeš, kdyby vám to nevyšlo, tak abychom jí mohli nabídnout rameno na vyplakání, rozumíš," zazubí se Luke a Wes ho praští do ramene.
„To si zkus, vole," vyjede po něm s hranou zuřivostí.
To si piš, že to zkusím.
Deset minut před šestou vypadne Wes z domu.
„Ten Wes má stejně kliku," poznamená Luke.
„No jo, Maddie je kus. Co myslíš ty, Jarede?" zeptá se Jake.
„Jo, je sexy," odpovím.
„Jsem si říkal, že bych to zkusil na tu její mladší ségru," řekne Luke.
„A na kterou z nich?" zeptám se se smíchem. „Má tři mladší ségry."
„Na Molly," objasní Luke.
„Ta je pěkná," přikývne Jake. „Ale ne tak jako Maddie."
„Ne všichni můžou mít to nejlepší," řeknu.
„Protože to nejlepší máš vždycky akorát ty," ušklíbne se Luke.
„Ne ne, tu nejlepší na škole nemá," zavrtí hlavou Jake. „Tu mu vyfoukl Wesley."
„Nikdo neřekl, že mi jí vyfoukl," namítnu.
„Vždyť s ní chodí, nevšiml sis?"
„Toho si ani nejde nevšimnout, kecáte o tom 24 hodin denně," prsknu.
„Vypadá, že tě to dost štve," zasměje se Luke.
„Co by mě štvalo? Ať si s ní píchá, to neznamená, že já jí mít nemůžu."
„Jen si machruj, tuhle stejně nedostaneš."
„Chceš se vsadit?" navrhne Jake.
„O co?" zeptám se.
„Za čtyři měsíce je maturák. Když jí do tý doby sbalíš, dám ti 500 babek. Jestli ne, dáš je ty mě. Platí?"
„Platí," přikývnu sebevědomě.
Zápas jsme vyhráli. Během tréninku jsem viděl Madelaine ještě s dalšíma dvěma holkama, jak sedí na tribuně a dívají se. Celou dobu jsem přemýšlel nad tím, jak vyhrát tu sázku. S klukama se vsázím docela často, ale nikdy jsme se nevsadili o něco takovýho. Madelaine se mi líbila už od začátku, ale když mě nechala v tom pokoji věděl jsem, že je to pro mě výzva. Věděl jsem, že ji chci dostat. A takhle z toho kápnou i nějaký prachy.
Po zápase se všichni, nebo aspoň většina, odebereme na párty, která je tentokrát u Colina. Dům se rozezní hudbou a začne se rychle zaplňovat. Do červeného kelímku si naliju pivo a rozhlédnu se kolem.
„Čau Jare," pozdraví mě s úsměvem štíhlá blondýnka. Já jen kývnu a zamířím na pohovku, kde sedí Wesley, Madelaine, holka kterou neznám a Luke s Jakem. Posadím se vedle Luka a zírám na Madelaine, jak se líbá s Wesem.
„Co takhle si něco zahrát?" navrhne najednou Jake. Maddie se od Wese odtáhne.
„Jako co?" zeptá se.
„Pravdu nebo úkol," řeknu s úsměvem a šlechnu po ní pohledem.
„Skvělý," zajásá blondýnka, která se najednou zjeví na Lukově klíně.
„Madelaine, hraješ?" zeptám se jí.
„Proč bych nehrála?" usměje se a chytne Wese za ruku. Ten jí druhou rukou sjede po stehně ještě víš a pak zmáčkne. Ona vypadá, že jí to nevadí.
Už půl hodiny hrajeme a zatím se nic moc nedělo. Luke se líbal s tou Madelaininou kámoškou, já si musel sundat tričko a ještě proběhlo pár trapnejch úkolů a otázek.
„Madelaine?" promluví Jake.
„Hm?"
„Pravda nebo úkol?" zeptá se.
„Úkol," řekne a on se usměje.
„Polib Jareda," řekne najednou. Madelaine vytřeští oči a podívá se na mě.
„To neudělám," zavrtí hlavou.
„Musíš," pokrčí rameny Jake. Ona se podívá na Wese a on jí něco pošeptá. Ona přikývne a podívá se zpátky na mě.
„Uděláš to?" zeptám se jí s lišáckým úsměvem. Maddie se rozhlédne kolem a pak vstane. Naznačí, abych taky vstal, a tak to taky udělám. Stoupnu si před ní a čekám, co udělá. Podívá se mi do očí a po chvíli se přiblíží blíž. Jakmile ucítím na tváři její dech, nevydržím to a políbím jí. Tělem mi projede vlna vzrušení a tak už podruhý v její přítomnosti ucítím, jak malej Jared tvrdne. Dám jí ruce na boky a ona mě obejme kolem krku.
„Pán začíná bejt nadrženej," zazubí se Luke a ona se ode mě odtrhne. Podívá se dolů a jemně se usměje. Sedne si zpátky vedle Wese a já si přetáhnu tričko níž, což vyvolá další vlnu smíchu. Posadím se a podívám se na ní. Ona se nesměje. Na tváři má jen kamenný výraz a červené tváře. Po chvíli se podívám na Wese, kterej mě propaluje pohledem. To je mi ale momentálně úplně jedno. Jediný, na co myslím, jsou Madelaininy teplé rty na těch mých.
ČTEŠ
Touha
RomanceMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...