JARED
Další čtyři týdny jsem strávil prakticky pořád jen s Madelaine. Když jsme nebyli spolu, byl jsem buď na tréninku nebo jsme měli zápas, a na těch vlastně vždycky byla, takže jsme spolu nebyli jen během tréninků. Pořád jsme někam chodili, užívali si žhavýho sexu nebo jsme čučeli na Přátele. Prostě nejlepší měsíc v mým životě. Nikdy jsem netušil, že chození může bejt takhle skvělý. Vždycky jsem s holkama jen spal, nenapadlo by mě s nějakou chodit. Nechápu, jak jsem vůbec mohl žít bez vědomí, že první věc, kterou uvidím až se probudím, budou Madelaininy zrzavý vlasy na polštáři vedle mě. Že první věc, kterou ucítím, bude vůně jejího šampónu. Zvykl jsem si vstávat ráno s ní a chodit běhat, smát se a kecat o úplných blbostech. Nedokážu si představit, že bych tohle neměl. A ani si to představovat radši nechci. Maddie se zase dala dohromady s Wesem, teda kamarádsky samozřejmě. Sice mě to úplně netěší, ale ona vypadá šťastná, takže jsem šťastnej taky. Maddiin nejlepší kámoš Jamie se pořád snaží o Miu, která, jak říká Mads, má zájem, ale jen dělá drahoty. Luke s Molly spolu začali chodit oficiálně, takže teď se od sebe prakticky taky nehnou. Buď spí u nás v bytě nebo u ní v bytě. Vydám je jen když jsou u nás. Chris s Maddiinou kámoškou Liv vypadají taky spokojený, a o Danielovi s Julie ani nemluvě. S Colinem jsem nějak ztratil kontakt, protože se mu vůbec nelíbí moje nový já, jak sám řekl. Prý jsem se změnil. Taky jak by ne. Láska lidi mění. A Jake jede pořád ve starých kolejích. Domů si každou noc vodí jinou holku a je spokojenej stejně jako my ostatní. Mads mě seznámila s jejíma ségrama a musím říct, že jsou ještě víc v pohodě, než jsem si myslel. Megan, její nejstarší ségra, byla sice ze začátku trochu skeptická k našemu vztahu, ale když jsem jí ujistil o tom, že Mads miluju z celýho srdce, začala mě akceptovat. Vypadá to, že jsou teď všichni šťastní. Ne, škrtněte to. Oni JSOU šťastní.
S Maddie jsme taky párkrát vystupovali v kavárně, kde už máme pár fanoušků, kteří si nás chodí poslechnout pravidelně. Při našem zatím posledním vystoupení, kdy jsme zpívali Beneath your Beautiful od Labrinth a Emeli Sandé, nás Luke vyfotil, když jsme se na sebe s úsměvem dívali, a teď máme tu fotku oba vystavenou doma na poličkách. Rád se na ni dívám, protože mi připomíná to všechno dobré v mém životě.
Taky jsem jí začal učit hrát na kytaru, i když popravdě jí to moc nejde. Ve zpívání je rozhodně lepší. Nepatří ale mezi ty holky, který by tu kytaru vzteky zahodily a byly uražený, že jim to nejde, ona se tomu směje. Směje se sama sobě, jak je příšerná. A já se směju s ní. Obdivuju na ní, že si dokáže udělat srandu sama ze sebe a není jako ty holky, co musí být pořád ve všem perfektní. Líbí se mi, že kromě rtěnky vůbec nenosí makeup, protože je prostě krásná přirozeně. Holky se malujou proto, aby vypadaly jako Maddie. Ona má hold to štěstí, že k tomu nic nepotřebuje. Když se probudí ve tři ráno, vlasy má rozcuchaný a oči slepený, je pořád stejně nádherná. Nesnaží se mě nijak ohromit tím, že by doma chodila v podpatcích nebo šatech, což miluju. Je se mnou uvolněná a nevadí jí válet se celý dny jen v teplácích a tričku. Vím, že se před ní nemusím přetvařovat ani si hlídat, co řeknu. Dívá se na mě vždycky s láskou a pochopením. Rozumí mi jako nikdo jinej. Už mi toho tolik odpustila a tak se jí to snažím vracet jak jen můžu. Díváme se spolu na Přátele a komentujeme prakticky každou větu, kterou tam někdo vypustí z pusy. Oba jsme zamilovaný do každičký postavy tam a prožíváme každej díl s nima. Maddie vždycky říká, že každej chlap by měl bejt vtipnej a milující jako Chandler, kamarádskej a starostlivej jako Joey a chytrej jako Ross. Pak samozřejmě vždycky dodá, že já takovej jsem, ale vím, že lže. Žádnej chlap není až tak perfektní, ale snažím se. Snažím se být dobrej pro ni.
Dva měsíce před plesem se sejdeme s Mads u nás v bytě. Rovnou zamíříme ke mně do pokoje a rozvalíme se na postel.
„Tak co je tak nutnýho, že jsem musela přijít v tuhle nekřesťanskou hodinu?" zasměje se.
ČTEŠ
Touha
RomanceMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...