10. KAPITOLA

7.2K 218 6
                                    


MADDIE

Po škole na mě čeká Wes u auta. Na přivítanou mě políbí a pak už se posadíme do auta.

„Tak už mi řekneš, kam jedeme?" zeptám se nedočkavě.

„Počkej si, Maddie," usměje se. „Vlastně jsem se tě chtěl zeptat na ten zítřejší trip na pláž. Jedeš tam, že jo?"

„Jestli jedeš ty, tak jo," přikývnu.

„Paráda! Mohla bys dneska zůstat u mě a ráno bychom rovnou jeli tam, co říkáš?"

„A nebude to klukům vadit?"

„Vadit? Budou rádi, že tě poznají, kór když Luke randí s tvou sestrou," zasměje se.

„Dobře," přikývnu. „Jo, ale v tom případě mě pak musíš vzít domů, abych si vzala věci."

„Jasně."

Po dvou hodinách konečně zastaví. Vyskočím z auta a rozhlédnu se kolem. Všude jsou jen stromy.

„Nechceš mě tu zavraždit a zakopat, že ne?"

„Vlastně jsem přesně to měl v plánu, ale jestli se ti to nelíbí..."

Praštím ho do ramene a oba se rozesmějeme.

„Tak kde to jsme?" zeptám se zvědavě. Wes otevře kufr a vyndá proutěný košík.

„Pojď, je to kousek," pobídne mě a chytí mě za ruku. Chvíli mě táhne mezi stromy a pak se najednou les rozestoupí a před námi se objeví dokonale průzračné moře.

„Líbí?" usměje se.

„Je to nádherný!" Wes otevře košík a vytáhne velkou červenou deku. Rozloží jí na písek a pobídne mě, abych se posadila. Pak vytáhne dvě skleničky a láhev červenýho vína.

„Hm, romantika," poznamenám. Nalije mi víno a podá mi ho. S chutí se napiju a zadívám se na moře. Na obzoru už začíná zapadat slunce.

„Tohle je prostě naprosto dokonalý," rozzářím se.

„Ty jsi dokonalá." Podívám se na něj a šťastně se usměju. Nakloním se k němu a políbím ho. Po chvíli se zase odtáhnu.

„Nikdy jsem nic takového neviděla."

„Já do svých pěti let taky ne," zavrtí hlavou. „Tenkrát mě sem vzala máma a od tý doby sem hrozně rád jezdím. Je to skvělý místo na přemýšlení."

„Určitě už jsi tady sbalil tak miliardu holek, co?" zazubím se, ale on jen zavrtí hlavou.

„Vlastně jsem sem ještě nikdy nikoho nevzal."

„Vážně?" divím se.

„Přísahám."

„Víš co mě napadlo?" vyhrknu najednou.

„Co?" zasměje se, když uvidí můj nadšený výraz.

„Co kdybychom se šli vykoupat?"

„Jako teď?"

„Jasně! Právě zapadá slunce, moře bude krásně teplý... Větší romantiku si neumím představit."

„Ale nemáme plavky," namítne.

„Kdo potřebuje plavky?" Vyskočím na nohy a přetáhnu si tričko přes hlavu. Podívám se na Wese a na jeho překvapený výraz.

„Tak jdeš nebo mám jít sama?" zasměju se a on se vzpamatuje. Vstane a svlékne si mikinu. Pod ní už se rýsují jeho dokonalé břišní svaly. Rychle si svléknu a kalhoty a rozeběhnu se do vody. Měla jsem pravdu, je dokonale teplá. Podívám se k Wesovi, který si právě sundavá ponožky a boty. Pak už se rozeběhne za mnou a skočí ladnou šipkou pod vodu. Otřepe si vlasy a otočí se ke mně. Přitáhne si mě k sobě a já ho nohama obejmu kolem pasu. Přitiskne se ke mně a láskyplně mě políbí. Vjedu mu prsty do vlasů a jemně je zmáčknu. On mi rukou sjede po zádech až k zadku, za který mě chytí. Nijak nenamítám a přitisknu se k němu ještě blíž. Jakmile ale ucítím na stehně jeho rostoucí erekci, jemně se odtáhnu, protože dál zatím zajít nechci.

„Tohle by chtělo fotku!" vyjeknu a odskočím od něj. Vběhnu zpátky na pláž a vylovím z kabelky telefon. Pak se zase vrátím do vody a namířím telefon před nás. Spokojeně se usměju a on mě políbí na tvář. Když se pak na fotku podívám a ukážu mu jí, nadšením ho znovu políbím. Je prostě dokonalá. Naše šťastné obličeje a za námi zapadající slunce. Naprostá nádhera. Telefon vrátím do kabelky a rozhodnu se trochu si zaplavat. Wes se ke mně přidá a tak si prostě jen užíváme jeden druhého.

Za hodinu vylezeme z vody. Už se začíná pomalu stmívat a cesta domů trvá dvě hodiny, takže už musíme vyrazit. Wes mi podrží piknikovou deku, abych se mohla převléknout a on mě neviděl. Galantně se dívá na druhou stranu, za což jsem mu vděčná. Rychle se vysvléknu z mokrého spodního prádla a obléknu si jen tričko a džíny. Pak se vystřídáme a on se také převlékne. Sice deku nevyžadoval, ale přece se mu nebudu dívat na výbavu, ne? Pak už si vezmeme věci a zamíříme zpátky k autu. Věci si hodíme do kufru a vyrazíme. Vyčerpaně si položím hlavu na okýnko a za chvíli usnu.

Probudí mě až dotek něčí ruky na rameni.

„Maddie, už jsme tady." Otevřu oči a spatřím usměvavého Wese. Podívám se ven a opravdu už stojíme před jeho bytem. Unaveně vystoupím ven, vezmu si věci a vyjdeme nahoru. Wes odemkne a vejdeme dovnitř.

„Počkej v obýváku, dám ty mokrý věci do pračky."

„Ty umíš prát?" divím se.

„No jo," zasměje se a zmizí v koupelně. Vyčerpaně zamířím do obýváku, kde rozsvítím. Okamžitě ale leknutím nadskočím.

„Ježiš, Jarede, to mě musíš pořád takhle děsit?!" vyjedu.

„Tak promiň, že tě děsím jen tím, že sedím."

„Ale proč tu sedíš v úplný tmě?" zeptám se nechápavě.

„Už je docela pozdě, kde jste byli takovou dobu?" zeptá se a ignoruje mou otázku.

„Do toho ti nic není." Sednu si na křeslo a zavřu oči.

„To tě tak unavil?" zasměje se.

„Kdy už s tím přestaneš, Jarede?"

„Jako s čím?"

„S tímhle chováním. Proč se vyptáváš na můj vztah? Proč mi posíláš ty zprávy? To si jako ze mě akorát děláš srandu nebo co? Myslím, že jsem ti dala jasně najevo, že o tebe nemám zájem a nikdy mít nebudu."

Chvíli si mě jen prohlíží a pak beze slova odejde do svýho pokoje. Zavrtím hlavou a znovu zavřu oči.

Probudím se v něčí posteli. Sluníčko už vychází a já na sobě cítím něčí ruku. Promnu si oči a rozhlédnu se kolem sebe. Jasně, jsem ve Wesově pokoji. Opatrně ze sebe sundám jeho ruku a vstanu. Po špičkách dojdu do kuchyně, kde pořád leží moje kabelka. Vyndám z ní svůj telefon a zhrozím se, když zjistím, že už je šest. Tohle je poprvý za rok, co jsem nešla ráno běhat! Je to jako bych si ráno nedala kafe. Naliju si skleničku vody a sednu si na pohovku. Otevřu jednu novou zprávu.

Molly: Ó. Můj. Bože. V životě jsem neviděla tak obří péro, jako má Luke Hamilton.

Potichu se zasměju a zavrtím hlavou. Nikdy jsem nechápala, jak se může hned na prvním rande s klukem hned vyspat. A k tomu ještě popisovat svojí sestře velikost jeho penisu.

„Dobrý ránko," pozdraví mě Jared jen v boxerkách. Bože můj, tenhle kluk má ještě hezčí tělo než Wesley. Jakmile si všimne, že si ho prohlížím, zazubí se.

„Neslintej."

„Neslintám!" vyjedu příliš nahlas. Rychle si zakryju pusu a on vyprskne smíchy.

„Ty seš vážně kretén," utrousím. Odloží skleničku, kterou si právě vzal, a přejde ke mně. Skloní se ke mně a pošeptá: „Ale sexy kretén."



(Nahoře je Monica.)

TouhaKde žijí příběhy. Začni objevovat