MADDIE
Wes mě pozval na večeři. Dal mi obří kytici rudých růží, které miluju a které dokonale ladily k mým rudým šatům. Wes měl oblek a kravatu a perfektně učesané vlasy. Vypadal úžasně. Musím přiznat, že před tou večeří s ním jsem byla docela úplně rozhodnutá, že si vyberu Jareda, ale teď? Už si tak jistá nejsem...
Proč mi to musejí oba dělat tak těžké?
Dali jsme si víno a drahé jídlo a stejně jako s Jaredem, měla jsem si s ním co říct. Bylo to něco úplně jiného než s Jaredem. Bylo vidět, že každý z nich mě zná z jiné stránky. Wes zná tu Maddie, která miluje šaty a podpatky, květiny a romantickou hudbu.
Jared zná tu Maddie, která je odvázaná a miluje dobrodružství. Která miluje zpívání v dešti a Eda Sheerana. Která miluje knížky a snídání na pláži.
Oba mě znají dobře, ale každý z jiné stránky.
Po večeři jsme ruku v ruce šli zpátky do jeho bytu. Wes nám nalil další skleničku vína a posadili jsme se na sedačku a prostě jsme si jen povídali. Ne o Jaredovi, ani o celém tohle rande, prostě jen o životě. O jídle, o nejrůznějších zážitcích a o filmech. Prostě klasické romantické rande, o kterém sní každá holka v jakémkoli věku. Pak doběhl do svého pokoje a přinesl mi balíček velikosti A5. Rozbalila jsem ho a byla tam v rámečku naše fotka, kterou jsme fotili před pár dny. On měl na sobě jen pyžamové kalhoty a to tričko, které mi vždycky půjčoval a které tak strašně miluju. V ten večer by mě nenapadlo, že za pár dní budu řešit tohle.
Za normálních okolností byl si byla jistá, že Wes je ten pravý. Ten jediný dokonalý a perfektní. Že to jen s ním chci být.
Jenže je tu jeden problém... a ten problém se jmenuje Jared Scott.
Poslední ráno ve Wesově bytě je rozpačité. Jared i Wes se na mě pořád dívají a čekají, kdy jim něco řeknu. Jenže já sama nevím, co jim mám říct. Kdybych měla porovnat čistě jen rande, bylo by to 1:1. Kdybych měla porovnat dárky, bylo by to 1:1. Teď už zbýval jen ten dopis.
Luke s Molly i Jake jsou pryč a díky tomu je naše situace ještě divnější. Sedíme na gauči, já mezi nimi.
„No," začnu a nervózně se podívám na Wese a pak na Jareda. Oba mlčí. „Já si asi půjdu zabalit," řeknu nakonec a zvednu se.
„Ne, počkej," promluví najednou Wes a chytí mě za ruku.
„Asi bychom ti měli dát ty dopisy," vzdychne.
„Už je máte?" divím se.
„Nevím jak Jared, ale já jo."
„Já taky," přikývne Jared. Oba odběhnou do svých pokojů a po chvíli přinesou dvě obálky. Vezmu si je od nich.
„Děkuju, vážně moc. Vím, že tahle situace není ani trochu ideální, ale jsem ráda, že jste do toho šli. Asi nebylo úplně lehký vymyslet rande ani dárek, už vůbec ne ten dopis."
„Stojíš nám za to," usměje se Jared.
„Přesně," souhlasí Wes.
Ach jo, tohle je tak těžký...
„Tak já si půjdu zabalit. Ráno volala Meg a holky už se taky během dneška nastěhují zpátky. Ty dopisy si dneska přečtu a zkusím se rozhodnout."
„Zkusíš?" vzdychne Wes.
„Je to těžký, Wesi..."
„Já vím, promiň."
Posbírám si svoje věci ve Wesově pokoje a dopisy položím navrch tašky, aby se nepomačkaly. Zavřu tašku a v ruce už jen držím Wesovo tričko, které mi tak přirostlo k srdci.
„Vyperu ti ho," nabídnu Wesovi, který se objeví ve dveřích.
„To nemusíš," zavrtí hlavou. Přistoupí ke mně a pohladí mě po tváři. Opřu si hlavu o jeho dlaň a zavřu oči.
„Budeš mi chybět..."
„Ty mě taky," pousměju se.
„Pořád doufám, že se rozhodneš pro mě, ale pokud ne, pochopím to. Vím, že to pro tebe musí být těžký. Rozhodovat se mezi dvěma klukama a tak. Chci jen abys věděla, že i když si vybereš jeho, mě neztratíš. Miluju tě, Maddie, a nechci, abys mi zmizela ze života. I když bys nebyla moje holka, chci být aspoň tvůj kamarád."
A tohle je ono. To je přesně ten důvod, proč ho tak miluju. Když si vyberu Jareda, Wes mi zůstane. A to je rozdíl mezi ním a Jaredem. Když si vyberu Wese, Jared by se mnou už nechtěl nic mít. Nedělí se, to jsem už pochopila.
„Děkuju," šeptnu a obejmu ho. Pevně. Jako by to snad mělo být naposledy.
ČTEŠ
Touha
RomanceMaddie Greyová je 19ti letá dívka, která žije jen se svými pěti sestrami na Floridě. Právě nastupuje na novou školu, kde touží poznat nové lidi a spřátelit se. Jared Scott je 19ti letý kapitán hokejového týmu. Je to typický lamač dívčích srdcí a jak...